RCT3 firework mixmaster

Spel is orgineel gekocht ja..
Speel jij het spel zelf ook op vista dan
want achterop zie ik dat ie niet op vista kan

Hier nog een nieuw vuurwerk pack dat ik heb gemaakt. (voorlopig de laatste:p) het bevat 21 shells en vuurpijlen. Ik heb er goed mn best op gedaan:D hieronder een filmpje van de effecten.. maar niet alles zit in het filmpje! een paar shells ontbreken:p

In dit pakket zitten onder andere:

-3 inch kleur shells.
-lawinepijl (zink 901).
-3 inch salutes (titanium & flash).
-6 inch shells.
-8 inch golden shell.
-grote yellow crossette.
-nog veel meer.

Download:Bekijk bijlage 3785

movie

Veel plezier ermee:p owja! nogmaals : pak de bestanden uit & zet ze in "Mijn Documenten/RCT3/FireworkEffects".

:bye:

bij mij werkt de link niet vind het wel jammer het vuurwerk ziet er best mooi uit zou het hel graag willen downloaden

ik heb even een vraagje, ik ben sinds kort ook weer bezig met RTC3 vuurwerk shows maar 1 ding lukt me niet en dat is een show maken op mijn eigen muziek. ik kan alleen maar kiezen uit de standaard rtc3 muziek. weet iemand hoe ik dit kan veranderen?

Je eigen muziek in de rct3 map zetten gewoon d.m.v. windows verkenner

Ik denk Mijn Documenten/RCT3/Muziek ofzo.. je moet ff zoeken dan kom je der wel uit ;p

Je eigen muziek in de rct3 map zetten gewoon d.m.v. windows verkenner

Ik denk Mijn Documenten/RCT3/Muziek ofzo.. je moet ff zoeken dan kom je der wel uit ;p

dat dacht ik dus ook maar bij mijn documenten/rtc3 staat geen muziek map, als ik die aanmaak en daar muziek in zet zie ik ingame (na het herstarten van het spel) geen muziek ingame. wel staat er bij mijn documenten een map met my music met daar in een map met RTC3 maar ook als ik het daar in zet werkt het niet

EDIT:
ik heb het al gevonden. het bestand moet niet in de map:
mijn documenten/rtc3/music
maar in:
mijn documenten/mijn muziek/rtc3

Laatst bewerkt:
A Few of my RCT 3 Shows (some from our Contest at the Feuerwerk.net)

Mozart Türkischer Marsch

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Konvoi from Das Boot

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Overtüre Wiliam Tell

+ YouTube Video

Remix Version from Das Boot

+ YouTube Video

The Rock Theme

+ YouTube Video

Kick!

ik had misschien een idee, om met een aantal mensen een rct3 consumenten vuurwerk show te maken, dus met allemaal nieuwe cakes die je dit jaar kan kopen!

daarmee bedoel ik dat het misschien leuk is om met een aantal mensen verschillende cakes te maken, die sturen ze dan als vuurwerkshow bestand naar mij toe.. met de bijbhoorde effecten en de namen in de volgorde van de show. dan ga ik daar een mooi filmpje van maken, waar de rest van het forum kan genieten..

ik zal zelf ook wat cakes maken en er ook in verwerken.. wil je meedoen?
zeg het dan in dit topic. en dan zal ik je een pm sturen met de dingen die je allemaal mee moet sturen als je je project af hebt..

bij veel inschrijvingen zal ik een limiet aan het aantal cakes moeten zetten. maar zolang er niet te veel zijn mag je er van mij gerust een stuk of 20 inleveren :)

denk er wel ook aan.. dat de cakes in NL verkocht moeten kunnen worden.. en niet dat je er 48inch shell in gaat zetten of wat dan ook!
hou het dus wel realistisch

een leuk idee.. maar ik vind het met de RCT3 mixmaster een ontzettend tijdrovende klus om een paar minuten strak gesynchroniseerd stukkie vuurwerk te maken. als ik zou mogen kiezen, zeker voor de particulier: Afterglow 3D! een stukkie software waar je meest prachtige mooie Pyromusicals, en normale shows mee kunt maken :). Daarnaast zijn de effecten in Afterglow bijzonder realistisch uitgewerkt!

hier een van mijn shows die ik eens in Afterglow gemaakt hebt:

+ YouTube Video

Hey allemaal,

Het samen maken van een vuurwerkshow is niet helemaal van de grond gekomen. Is misschien ook wat te lastig te organiseren. Daarom hebben davinstyle en ik nu het idee om een vuurwerkshow competitie te houden. De komende weken werken we individueel aan een show van 7-10 minuten. Tegen die tijd zorgen we voor een jury om de filmpjes die we hier gepost hebben te beoordelen. Naar deze jury zijn we nog op zoek. Iemand die het leuk vindt een aantal vuurwerkfilmpjes op rct te beoordelen?
Wie willen er meedoen? Degene die er wel zin in hebben kunnen davin of mij een pm sturen, dan sturen we de reglementen en uitleg.

Gr, Davinstyle and me :)

Laatst bewerkt:
Mooi gemaakt :) Dat Titanium he, hoe maak je dat eigenlijk? Zit ik me de hele tijd af te vragen, en hoe bweeg je de tail zo zig-zag? Voor de rest zijn het mooie particle effects/ vuurwerk effecten

die titanium zijn gewoon glitters :P ik heb sphere op 100 gezet, lifetime 0,05 zodat hij snel op z'n plaats is, daarachter een staartje dat je niet ziet met gritters. das alles. en met die tail heb ik 0,2 of 0,05 snelheid ( ligt eraan hoelang het vuurwerkje is) en 0,05 sphere, en dan met de rotation klooie, ik heb de eerste van het eerste rijtje op 1,12 en alles van het 2e rijtje op 5,4. en particle relative uitgevinkt.
owja een tip voor je!
kijk de vuurwerk tutorials van davie499 op youtube, alles word uitgelegt en je maakt een paar dingen in die tuts.
ik heb er veel van geleerd, alles eigenlijk :p

als er nog vragen zijn hoor ik het wel :bye:

Laatst bewerkt:
Voor degene die Zink 902 willen (zonder staart, met report mine).
De staart versie komt ook binnenkort (denk ik, hoop ik :cool:)
Maar de staart is nogal lastig om het goed te zetten.

http://www.solidfiles.com/d/6b78/

Het is tevens me eerste vuurwerk effect :D

EDIT: Bug fix: Er was een foutje, er ging nog een lichtbolletje omhoog. Dat is nu weg. De staart gaat heel lastig, dus ik denk niet dat die komt (het gaat wel, maar dan gaat het helemaal tot boven (dus niet zoals de echte Zink 902))

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan