RB's Oud & Nieuw show 2014-2015

Wow wat pak je dit zeer professioneel aan zeg, mijn complimenten.
Erg genoten van je verslag en ben nu dan ook al zeer benieuwd wat je dit jaar gaat doen.
Probeer hier een soort traditie van te maken, want het ziet er echt geweldig uit.

Naar lang wikken en wegen, ga ik spijt hebben wanneer ik oudjaarsdag zonder vuurwerk sta zo rond 20:00. Dus ik ga er weer een dikke show van maken dit jaar. Ik ga de traditie voort zetten en wil het nog een stapje hoger op aanpakken. Dus... tadaaa :D 18R2 en 4 18M Modules. Hiermee ga ik dit jaar cakes aansturen. De single shots blijf ik via mijn eigen systeem doen met pyroignitioncontrol setup. Ik laat de boel dan sychroon lopen.

*Het kan ook zijn dat ik nog wat extra 18M modules kan lenen, dan schaf ik nog een audio box er bij aan en schiet ik alles met het cobra systeem :) Voorals nog ga ik even ervanuit dat ik het met mijn eigen spullen ga doen, dan heb ik altijd een back-up plan liggen.

Ik heb dit alles net afgelopen week besloten en moet verder alles nog gaan uitdenken e.d. Een eigen topic voor 2015-2016 zal dus rond December wel online komen :)

Bekijk bijlage 24187

Laatst bewerkt:
Wat een pracht show, zoals al eerder gezegd is kunnen pro's hier een lesje van leren!
Is de muziek ook live bij de show?

Wat een pracht show, zoals al eerder gezegd is kunnen pro's hier een lesje van leren!
Is de muziek ook live bij de show?

De muziek is inderdaad live te horen tijdens de show. Het is dus niet zo, dat die later alleen onder het filmpje is geplakt voor de mooi. Er is ook geprobeerd om het vuurwerk af te stemmen op de sfeer en tempo van de muziek.

Laatst bewerkt:
RB, misschien heb ik deze show nu al 20 keer gekeken maar hij blijft echt waanzinnig goed!!

RB, misschien heb ik deze show nu al 20 keer gekeken maar hij blijft echt waanzinnig goed!!

Dankje :) , Ik merkte met de voorbereidingen voor dit jaar ook weer hoe hoog het niveau (voor een amateur gezien) vorig jaar is geweest. Toch heb weer wat dingetje kunnen vinden, waarmee ik dit jaar het niveau weer een stukje omhoog probeer te halen. De voorbereidingen draaien nu op volle toeren. Overdag werken en s'avonds solderen en digitaal de boel voorbereiden.

Wat een vette show heb je neergezet! Mijn complimenten, en ook hoe professioneel je te werk gaat met veiligheid e.d. is ook top! Er gaat een hoop tijd in zitten als ik dit zo lees, maar het wordt wel beloond. Mooi afgestemd op de muziek en vooral die single shots vind ik erg vet!

Back
Bovenaan