Razor box

Zojuist contact gehad met mijn dealer, ben bang dat ik me hele bestelling van rubro gewoon cancel, kon wel wat geregeld worden mja allemaal weer last minute en dat zie ik niet zitten.
Zal wettelijk wel weer een hoax zijn zodat ik dus straks of met belabberbde producten thuis sta, of gewoon me geld kwijt ben maarja.

Edit: Rubro ook maar een mail gestuurd, zal niks helpen gezien ik nu van andere leden hoor dat dit vorig jaar ook al hun marketing techniek was mja heb het in ieder geval kunnen melden.
Zou voor mij het eerste jaar Rubro zijn, gaat gelijk niet meer door nu.

Laatst bewerkt:
...

Filmpje van de Razor uit productie, beste in HD:

Het beste in HD, maar het blijft bagger ;) (vergeleken met de originele film vd winkeliersdemo)

Bedankt voor je film, denk dat dit voor veel mensen duidelijkheid schept.
En we weten nu ook waarom Rubro geen 1 keer na de winkeliersdemo geprobeerd heeft om duidelijkheid te scheppen rondom het al dan niet sample verhaal.
Velen van ons, ik incluis, hadden na de demo sterke twijfels of wat geschoten was wel productie of niet was. Rubro's stilzwijgen en het bewijs middels dit filmpje, lijkt mij wel duidelijk die vraag beantwoorden.

Importeurs, kap toch eens met die samples!

Ik had al besloten dat ik klaar was met rubro na vorig jaar. Maar als ik dit zie dan hebben ze de boel weer flink belazerd. Natuurlijk wist iedereen dat al wel, maar als dan zo'n filmpje opduikt dan is het verschil gewoon echt veel en veel te groot. ik snap het gewoon echt niet. Wees gewoon eerlijk en laat zien wat je hebt. Dat verkoopt wel als het goed is. Op deze manier krijg je mensen tegen je.
Rubro zal ongetwijfeld nog wel een aantal producten hebben die wel goed zijn. Maar ik koop gewoon uit principe dit jaar geen rubro. Als ze volgend jaar weer een betere weg ingeslagen zijn krijgen ze gewoon nieuwe kansen, dit jaar niet.
greetzz

Ik snap de verontwaardiging totaal niet. Sommige die vinden de Immortal totaal ruk, dan komt er een product met naar mijn inzien met dezelfde soort effecten erin. Alleen deze box is goedkoper, bevat minder kruit en heeft meer schoten. Wat verwacht je dan ???

Ik vind dit gewoon een soort van oplichting. je koopt een veelbelovend product, maar krijgt uiteindelijk een matig product. Het is niet dat het zo een hele slechte box is, maar eigenlijk is 50 euro al teveel voor dit. Ik vind dat er hard opgetreden moet worden tegen deze ongein, het is gewoon besodemieterij! Ik haal dit jaar alleen nog de secret salvo en de heavy legend 16 van Rubro, maar verder ben ik er klaar mee met deze importeur. Ze begonnen zo goed, waren zo goed maar weten het te verpesten. Eigen schuld dikke bult. Geef mij maar Vuurwerk24, Lesli, Royal en zena. Die komen tenminste de beloftes waar!

Ik zelf heb dit product eigenlijk meteen links laten liggen, als ik de laatste 2 geposte filmpjes zie ik 2 verschillende producten.

hmmm, ook ik wordt hier niet echt blij van. Had de gok genomen en deze besteld. Dit belooft ook niet veel goeds voor de Raptor, die ik ook besteld heb. Heb iig de big mamma nog, die ook niet helemaal presteert zoals op de eerste films, maar nog wel redelijk goed overkomt. Ik wacht nog even tot na de jaarwisseling, maar denk dat dit het laatste jaartje Rubro voor mij wordt.

Ik ben eigenlijk helemaal niet bang, omdat bijna alles pas van de boot is gekomen, is het nog behoorlijk nat. Als deze en vele andere producten de kans krijgen om te drogen, dan presteren ze een aanzienlijk stuk beter.

beste rikkoenjeffrey, het zijn totaal andere effecten, dan kun je drogen wat je wilt maar die veranderen echt niet meer.

Werkelijk waar, niet te filmen dit.. Snap dat mensen teleurgesteld zijn, maar deze discussie over producten die in werkelijkheid anders waren dan op de eerste beschikbare beelden is vorig jaar ook tot in den treure gevoerd en na de jaarwisseling moest driekwart van het forum zijn/haar mening bijstellen omdat het toch wel meeviel. Hoe kan dit nou verrassen als de helft hier al roept dat dit vorig jaar ook al gebeurde? Ik bedoel: je bent toch extra voorzichtig als je voorgaande jaren negatieve ervaringen hebt gehad?

Dat producten niet helemaal overeenkomen met de eerste filmpjes is erg vervelend maar echt niet iets wat alleen bij Rubro gebeurt. En laten we wel wezen: de meeste hier hebben persoonlijk ervaren dat Rubro degene was die met vernieuwende cakes en de boxen kwam. Inmiddels zou je toch kunnen stellen dat wij als freaks beter moeten weten en niet meteen bij het eerste filmpje al ons budget er door heen moeten jagen. Zou in ieder geval een hoop gedoe schelen.

Dit gaat echt niet veel beter worden dan op de film! misschien een piep klein beetje, maar de tijds duur zal niets veranderen, en de boeketten worden echt niet ineens compleet anders, hooguit de burst is iets feller, maar daar moet je het dan ook wel mee doen!
In mijn ogen is dit echt complete oplichting, ik heb ze expres al links laten liggen omdat ik dit al in mijn achterhoofd had, te mooi om waard te zijn.
Rubro is niets meer waard in mijn ogen, voor de gene die hem besteld hebben, ik zou hem proberen te ruilen, voor bijvoorbeeld de nog goedkoper te krijgen big momma!

Ik ben eigenlijk helemaal niet bang, omdat bijna alles pas van de boot is gekomen, is het nog behoorlijk nat. Als deze en vele andere producten de kans krijgen om te drogen, dan presteren ze een aanzienlijk stuk beter.

Ik had deze in mijn hoofd om te bestellen, al helemaal als je er twee zou nemen. De prijs was er echt naar. Maar ik ben blij dat ik het toch niet gedaan heb. Had inderdaad ook een voorgevoel.
Voor de mensen die zeggen: Dit had je toch kunnen verwachten. Ja, maar dat neemt niet weg dat het gewoon bedrog is. Linksom of rechtsom. Het is verlakkerij.
greetzz

Ik heb deze besteld aan de hand van het eerste filmpje. Mooie boeketten en verschillende effecten, mooie tijdsduur en top finale.

Nu zie ik tot mijn verbazing een box voorbij komen dat totaal niet daarop lijkt! Ik accepteer dit absoluut niet en zal vanavond dan ook een mail gaan sturen naar de dealer waar ik 'm heb besteld. Dit is pure misleiding en kan volgens mij ook nog eens onder de categorie OPLICHTING geplaatst worden.
Daar kan de winkelier natuurlijk niets aan doen, maar dat moeten zij dit maar met Rubro op gaan lossen, niet ik.

Laatst bewerkt:
Werkelijk waar, niet te filmen dit.. Snap dat mensen teleurgesteld zijn, maar deze discussie over producten die in werkelijkheid anders waren dan op de eerste beschikbare beelden is vorig jaar ook tot in den treure gevoerd en na de jaarwisseling moest driekwart van het forum zijn/haar mening bijstellen omdat het toch wel meeviel. Hoe kan dit nou verrassen als de helft hier al roept dat dit vorig jaar ook al gebeurde? Ik bedoel: je bent toch extra voorzichtig als je voorgaande jaren negatieve ervaringen hebt gehad?

Dat producten niet helemaal overeenkomen met de eerste filmpjes is erg vervelend maar echt niet iets wat alleen bij Rubro gebeurt. En laten we wel wezen: de meeste hier hebben persoonlijk ervaren dat Rubro degene was die met vernieuwende cakes en de boxen kwam. Inmiddels zou je toch kunnen stellen dat wij als freaks beter moeten weten en niet meteen bij het eerste filmpje al ons budget er door heen moeten jagen. Zou in ieder geval een hoop gedoe schelen.

Dit slaat helemaal nergens op. De box wijkt wel heel veel af dan de gepresenteerde box op de winkeliers demo. De effecten zijn ook nog eens anders en nog kleiner ook. Daarnaast is de tijdsduur veel langer dan de geshowde box op de winkeliers demo. Als de effecten alleen kleiner waren dan op de demo, dan ben ik met je eens, maar deze box wijkt wel heel erg af van het origineel. dat gaat erbij niet in. Dus als jij een porsche koopt en krijgt een fiat, dan ga je daar mee akkoord?

Deze box niet gekocht, wel over gedacht. Dit jaar heb ik al minder Rubro gekocht, volgend jaar zal dit helemaal niks meer zijn. Door dit soort acties vertrouw ik ze niet meer. Jammer dat ze hun goede naam zo hebben verkwanseld, ze hadden mooie innovatieve producten.

Dit slaat helemaal nergens op. De box wijkt wel heel veel af dan de gepresenteerde box op de winkeliers demo. De effecten zijn ook nog eens anders en nog kleiner ook. Daarnaast is de tijdsduur veel langer dan de geshowde box op de winkeliers demo. Als de effecten alleen kleiner waren dan op de demo, dan ben ik met je eens, maar deze box wijkt wel heel erg af van het origineel. dat gaat erbij niet in. Dus als jij een porsche koopt en krijgt een fiat, dan ga je daar mee akkoord?

Ik zou zeggen: lees mijn post nog een keer. Ik geef aan dat ik snap dat mensen teleurgesteld zijn die deze box besteld hebben. Met andere woorden: ik ontken niet dat dit een vreemde gang van zaken is. Wat ik met mijn post wil zeggen is dat deze discussie er vorig jaar ook was bij Rubro, terwijl er ook andere leveranciers zijn die niet helemaal leveren zoals ze het bij de eerste beelden beloofd hebben. Plus dat ik het naïef vind van sommige leden die kennelijk al (veel) nare ervaringen hebben gehad met Rubro om gelijk na 1 of 2 demo's in September toch weer te gaan bestellen. Om jou mooie voorbeeld te gebruiken over de Porsche en de Fiat: Als je vorig jaar een porsche kocht en een Fiat kreeg bij bedrijf X, dan ben je bij de volgende aankoop bij dit bedrijf toch ook extra op je hoede?

Dit grote verschil met de eerste demo dit jaar van Rubro en hoe deze box er nu uitziet is niet goed te praten, maar laten we alstublieft niet weer zo'n eindeloze en inhoudsloze discussie van maken zoals vorig jaar. Volgens mij was uiteindelijk toen een groot deel gewoon tevreden.

Ik zou zeggen: lees mijn post nog een keer. Ik geef aan dat ik snap dat mensen teleurgesteld zijn die deze box besteld hebben. Met andere woorden: ik ontken niet dat dit een vreemde gang van zaken is. Wat ik met mijn post wil zeggen is dat deze discussie er vorig jaar ook was bij Rubro, terwijl er ook andere leveranciers zijn die niet helemaal leveren zoals ze het bij de eerste beelden beloofd hebben. Plus dat ik het naïef vind van sommige leden die kennelijk al (veel) nare ervaringen hebben gehad met Rubro om gelijk na 1 of 2 demo's in September toch weer te gaan bestellen. Om jou mooie voorbeeld te gebruiken over de Porsche en de Fiat: Als je vorig jaar een porsche kocht en een Fiat kreeg bij bedrijf X, dan ben je bij de volgende aankoop bij dit bedrijf toch ook extra op je hoede?

Dit grote verschil met de eerste demo dit jaar van Rubro en hoe deze box er nu uitziet is niet goed te praten, maar laten we alstublieft niet weer zo'n eindeloze en inhoudsloze discussie van maken zoals vorig jaar. Volgens mij was uiteindelijk toen een groot deel gewoon tevreden.

Inhoudloos zou ik deze discussie anders niet willen noemen, dat er hier mensen zijn die tegen beter weten in wederom van Rubro besteld hebben tja, dat ze vorig jaar uiteindelijk wel tevreden waren... wederom tja, ik als nieuwe klant die niks van het gebeuren af wist van vorig jaar zit nou wel mooi met de gebakken peren en met het gevoel dat ik niet krijg wat ik besteld heb.
Als men zich op een discussie forum al niet meer negatief mag uiten over de producten die hier besproken worden dan is een forum onderhouden sowieso al onzinnig.
Verder dwingt niemand hier jou of iemand anders zich te mengen in deze discussie.
Komt waarschijnlijk verkeerd over deze post, bedoel het niet zo negatief als dat het er staat.

Inhoudloos zou ik deze discussie anders niet willen noemen, dat er hier mensen zijn die tegen beter weten in wederom van Rubro besteld hebben tja, dat ze vorig jaar uiteindelijk wel tevreden waren... wederom tja, ik als nieuwe klant die niks van het gebeuren af wist van vorig jaar zit nou wel mooi met de gebakken peren en met het gevoel dat ik niet krijg wat ik besteld heb.
Als men zich op een discussie forum al niet meer negatief mag uiten over de producten die hier besproken worden dan is een forum onderhouden sowieso al onzinnig.
Verder dwingt niemand hier jou of iemand anders zich te mengen in deze discussie.
Komt waarschijnlijk verkeerd over deze post, bedoel het niet zo negatief als dat het er staat.

Ik beweer niet dat iemand zich niet negatief mag uiten over een product. Integendeel juist, doe dit zodat je mensen behoed voor een miskoop. Ik vind het alleen ironisch dat waarschijnlijk het halve forum moord en brand schreeuwt voor het tweede jaar op rij, met uitspraken als oplichters en dit en dat, terwijl het mij verbaasd dat deze personen juist verbaasd zijn. Ik bedoel: als de helft aangeeft dat ze op de hoogte waren van de situatie vorig jaar, dan zou ik verwachten dat deze personen iets voorzichtiger zouden zijn dit jaar.

Dat ze na de jaarwisseling uiteindelijk wel tevreden waren is geen 'tja'. Dat is wellicht een teken dat we niet te hard van stapel moeten lopen met uitspraken die we hier doen. Ten slotte is er weer een heel groot deel dat toch weer gekocht heeft maar nu wel dit soort opmerkingen plaats.

Maar ik meng me inderdaad niet meer in de discussie, wijk qua mening wat af van de rest en denk dat het een onbegonnen discussie is voor mij aangezien ik hem niet heb en sommige mensen hier wel en de teleurstelling bij hen groter is dan bij mij.

Trouwens, je kan volgens mij gewoon je geld terugkrijgen bij je verkooppunt. Ik zou het daar in ieder geval aankaarten.

Ik beweer niet dat iemand zich niet negatief mag uiten over een product. Integendeel juist, doe dit zodat je mensen behoed voor een miskoop. Ik vind het alleen ironisch dat waarschijnlijk het halve forum moord en brand schreeuwt voor het tweede jaar op rij, met uitspraken als oplichters en dit en dat, terwijl het mij verbaasd dat deze personen juist verbaasd zijn. Ik bedoel: als de helft aangeeft dat ze op de hoogte waren van de situatie vorig jaar, dan zou ik verwachten dat deze personen iets voorzichtiger zouden zijn dit jaar.

Dat ze na de jaarwisseling uiteindelijk wel tevreden waren is geen 'tja'. Dat is wellicht een teken dat we niet te hard van stapel moeten lopen met uitspraken die we hier doen. Ten slotte is er weer een heel groot deel dat toch weer gekocht heeft maar nu wel dit soort opmerkingen plaats.

Maar ik meng me inderdaad niet meer in de discussie, wijk qua mening wat af van de rest en denk dat het een onbegonnen discussie is voor mij aangezien ik hem niet heb en sommige mensen hier wel en de teleurstelling bij hen groter is dan bij mij.

Trouwens, je kan volgens mij gewoon je geld terugkrijgen bij je verkooppunt. Ik zou het daar in ieder geval aankaarten.

Wij voerden hier geen discussie maar gaven onze mening. Totdat jij je er in mengde en er (bijna) een onbegonnen discussie van maakte. Ik was zelf wel er op bedacht dat deze box anders zou presteren (lees: PRESTEREN qua boeketgrootte en snelheid.) maar niet dat de effecten zelf zouden afwijken van het origineel. Dus, ik zou zeggen stop a.u.b. met je nodeloze argumenten aan te halen waar wij niets aan hebben.

Back
Bovenaan