Razor box

Ben ik nu de enige die deze wel wat weg vind hebben van de "Onstervelijke Goud" ???

Maar leuk bakkie hoor en die finale is idd erg lekker, deze vind ik leuker dan zijn broertje de Raptor!

Net als de Raptor is ook hier het spidereffect prima uitgewerkt. De salutefinale sluit het geheel waardig af.
Hopelijk valt de wind mee met aankomend O&N, anders blijft er niks meer van over.

Net gezien bij de demo van Huisman. Vond het echt een saaie cake, met ook nog eens relatief kleine boeketten. Alleen de salutes aan het einde waren een grappige verrassing, maar dat was dan ook het enige.

De gouden cakes leken niets op elkaar ten opzichtevan de Rubro demo. Wat een flutbox. Ik heb een stukje gefilmd.Zal kijken of ik dit online kan zetten. Slecht tempo, magere boeketten en veels te duur.

Dit was wel de tegenvaller van de avond moet ik zeggen... de eerste 2 cakes kun je vergeten... Die moeten ze volgend jaar maar eens inwisselen!

Wat een grapjassen zitten er daar toch eigenlijk bij rubro... De mooie gouden boeketten uit de productfilm zijn vervangen door de boeketten uit de heavy legend 25's, oftewel onvergelijkbaar. Ik zal morgen ook even filmpje hiervan uploaden.

Wat een grapjassen zitten er daar toch eigenlijk bij rubro... De mooie gouden boeketten uit de productfilm zijn vervangen door de boeketten uit de heavy legend 25's, oftewel onvergelijkbaar. Ik zal morgen ook even filmpje hiervan uploaden.

Als dat zo is dan wil ik die van mij inruilen voor iets anders! Ik wil niet iets kopen en er iets anders voor in plaats krijgen! Potver!

Hier kun je het zien, Het zijn gewoon de boeketjes uit de heavy legend 25 shots versie en niet de gouden regen a la immortal gold. Begin de geintjes van Rubro nu toch wel zat te worden. Gelukkig verder prima cake met leuk tempo en einde, maar niet te vergelijken met de productfilm.

Filmpje van de Razor uit productie, beste in HD:

Boeketten radicaal anders, ti boeketjes zijn weg bij de salutes, tempo extreem laag. Het nieuwe product van Rubro dat ik het mooiste vond, lijkt in de verste verte niet op wat eerder dit jaar hier op film verscheen. Als ik hier grof voor zou hebben betaald, zou ik er enorm teleurgesteld zijn als ik dit te zien zou krijgen in de straat. Nee, dan leg je grof geld neer en word je zó teleurgesteld. Ik denk dat veel mensen afhaken als dit te vaak gebeurt.

Duidelijk gepimpte samples geschoten op de demo. De wow factor is nu echt wel weg. Persoonlijk heb ik hiervoor nog geen 50 euro over. Spijtig voor degene die deze besteld hebben. Ik zou deze gewoon annuleren en mijn geld terug vragen. Waardeloos ding zo. Ik heb dit jaar sowieso niks meer van Rubro.Van topper naar flopper.

Wooow, wat een verschil zeg. Ben ik even blij dat ik de Big Momma gekocht heb in plaats van deze razor box. Zeer jammer dat er zo veel verschil in zit, zat niemand op te wachten.

Zo de tering wat voel ik me nu verneukt...
Maar eens even bellen met de vuurwerk dealer waar ik deze en de raptor heb besteld, kijken of er nog wat te redden valt al betwijfel ik het =(

Wat heeft rubro nou weer gedaan, deze duurt 30 seconden langer dan hun demo(sample?).
Het tempo is er compleet uit, over de effecten nog maar niet gesproken.
Best wel zonde van m'n geld als ik dit zo zie.

Dit jaar had ik al minder rubro als vorig jaar misschien volgend jaar maar even helemaal verder kijken :(

Als dit daadwerkelijk het product is moet Rubro zich schamen ! En als "de chinezen" kun werk niet goed gedaan hebben, haal het product dan uit de winkel en biedt de klant wat anders. Ik ben een behoorlijke Rubro fan maar dit kan echt niet ...

Nu ik dit zo zie durf ik eigenlijk geen enkel '2013 product' meer te kopen. Het blijft voor mij dit jaar bij de cakes die zich al wel in de straat bewezen hebben

Back
Bovenaan