Rave Nation

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: 8014
Artikelnaam: Rave Nation
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: 148 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 25mm en 30mm
Kooi/zonder kooi: ...
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: 90 sec
Stijghoogte: 30 meter
Adviesprijs: €...
Voorverkoopprijs: €...

Rave Nation.jpg

Wij danken Hello Fireworks voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Funke killer is direct wat overdreven, maar dit is wel een compound om in de gaten te houden!

Als funke niet of slecht verkrijgbaar is vind ik dit redelijk overeenkomen hoor. Beetje zelfde style, waaier recht etc. Hou er van:cool:

Ik zou dit geen Funke killer noemen maar het is wel een mooie compound. Ik was natuurlijk ook gelijk benieuwd wat dit moois mag kosten en hij staat in een shop voor een luttele 259,95 :bonk:

Sorry hoor maar ik begin dat Hello Fireworks ondertussen al af te schrijven met die belachelijke prijzen. Ik denk dat ze teveel naar Lesli hebben gekeken en wat die met de Xqlusif lijn doen. Of zouden het toch de Cafferata invloeden zijn en krijgen we straks in het seizoen een "gruwelijk superdikke mega aanbieding" die je niet mag missen omdat hij dan maar 199,95 kost?

Erg jammer om dit nu al te moeten constateren. Het begon veelbelovend met een nieuwe importeur en nieuwe producten die er ook nog eens goed uitzien...

Deze lijn ik vind alle 4 de compounds echt super, maar 20mm voor 200plus euro dat is echt teveel van het goede.

Ik zag potentie alleen de lesli prijzen dan haak ik toch af.
Vooral als er zoveel voor 20mm gevraagd wordt.

Deze lijn ik vind alle 4 de compounds echt super, maar 20mm voor 200plus euro dat is echt teveel van het goede.

Ik zag potentie alleen de lesli prijzen dan haak ik toch af.
Vooral als er zoveel voor 20mm gevraagd wordt.

Volgens mij is alleen de grootste 20mm, de rest is 20/25/30 en deze 25/30mm.

Volgens mij is alleen de grootste 20mm, de rest is 20/25/30 en deze 25/30mm.

Komt misschien onduidelijk over excuus. Dat bedoel ik ook en dan die prijs.
Voor de rest zijn ze echt fantastisch op beeld en hebben de boxen zeker mijn interesse opgewekt.
En dan is er gewoon teleurstelling als ik deze zie voor 260 euro voor 148 shots(is trouwens wel persoonlijk voor mijzelf dat ik het er niet voor over heb ongeacht hoe mooi).

Maar aangezien wij hier vooral op producten reageren 1 woord: prachtig

Komt misschien onduidelijk over excuus. Dat bedoel ik ook en dan die prijs.
Voor de rest zijn ze echt fantastisch op beeld en hebben de boxen zeker mijn interesse opgewekt.
En dan is er gewoon teleurstelling als ik deze zie voor 260 euro voor 148 shots(is trouwens wel persoonlijk voor mijzelf dat ik het er niet voor over heb ongeacht hoe mooi).

Maar aangezien wij hier vooral op producten reageren 1 woord: prachtig
Hoezo duur? Wat is duur? Ik denk dat hello firework de markt op gaat met het oogmerk dat de winkeliers ook weer wat gaan verdienen. Ik hoorde via een bekende dat er soms nog maar marge 1.x is en laten we eerlijk zijn dat kan toch niet met zo veel kosten voor bunker, huur etc.
Importeurs gaan op gegeven moment kwaliteit inleveren voor kwantiteit. Oftewel 1000 in een dozijn. Zie bv autogabrikanten deze brengen auto's met een plastic dashbord zodat de prijs veel lager is.
Voor kwaliteit betaal je nu eenmaal. En afgaande op video is het prima kwaliteit.
Ik vind de advies prijzen zo gek nog niet als je ziet dat de effecten echt top zijn en er ook diverse kalibers en shapes zijn. Laten we vooral dit soort blokken koesteren
:cool:

Hoezo duur? Wat is duur? Ik denk dat hello firework de markt op gaat met het oogmerk dat de winkeliers ook weer wat gaan verdienen. Ik hoorde via een bekende dat er soms nog maar marge 1.x is en laten we eerlijk zijn dat kan toch niet met zo veel kosten voor bunker, huur etc.
Importeurs gaan op gegeven moment kwaliteit inleveren voor kwantiteit. Oftewel 1000 in een dozijn. Zie bv autogabrikanten deze brengen auto's met een plastic dashbord zodat de prijs veel lager is.
Voor kwaliteit betaal je nu eenmaal. En afgaande op video is het prima kwaliteit.
Ik vind de advies prijzen zo gek nog niet als je ziet dat de effecten echt top zijn en er ook diverse kalibers en shapes zijn. Laten we vooral dit soort blokken koesteren
:cool:

Heb jij bij hun aandelen ofzo?

Heb jij bij hun aandelen ofzo?

Haha vroeg het mij ook al af.

Heel eerlijk boeit het mij geen ene reet wat de marges zijn van de winkels, dat kan de winkel toch lekker voor zichzelf bepalen. Vinden ze de marge te laag dan doen ze geen freakacties maar verkopen ze het aan de normale consument. Ik wil gewoon zo goedkoop mogelijk vuurwerk en wat daar het hele financiële verhaal achter is is niet aan de freaks.

Nee zeker niet, ben ook kritisch, maar heb wel een goede maat die een winkel heeft...
Daar zit ook een stuntwinkel in de buurt en die maken marges stuk. Dus ik geef de winkels wel groot gelijk dat ze "normale" prijzen vragen
heeft niets met aandelen te maken.

Die laatste cake is echt prachtig! Verder erg afwisselend, qua schietrichting en effecten. Eentje om in de gaten te houden.

En die prijs, tja maar zien wat er op de demo van over blijft en welke prijs wij tegenkomen. Blijft toch een afwisselende compound met niet de meest standaard effecten en bijna 2KG kruit. Sommige leden willen hier alles gratis lijkt wel..

Back
Bovenaan