Ratellinten 60 stuks

Vandaag nog wat nieuwe ratellinten bijgekocht met batchnummers LE202049-6465-02 en LE202049-6465-04. Kwaliteit is slechter dan de andere ratellinten die ik eerder heb gekocht. Op deze zat er trouwens ook geen extra sticker op geplakt.

Ook even net een paar afgestoken na een week op de verwarming te hebben gelegen, ze gaan als de brandweer! ,batch 2020

Ik heb inmiddels mijn laatst aangekochte ratellinten een tijd laten drogen en nu doen ze het net zo goed als de eerder gekochte verpakkingen. Morgen ga ik ze eens lekker opstoken :D.

Heb op de vooravond, de 17e, 2 pakkies gekocht-foei aldi 1 avond te vroeg-
haha,en zag thuis op de overgeplakte stickertjes:
1 pakje batch 2020, eindcijfers 37 met zwart plakbandje zoals vorig jaar.
2e pakje ook batch 2020, eindcijfer 38, over hele lengte dichtgelijmd ipv het zwarte plakbandje.
Verschil tussen de 2 nog niet getest, zal wel mee vallen. iig geen 2021 versie, gelukkig, schijnbaar.

Ik vind dit een bijzonder fenomeen hoor, helemaal los op de batchnummers van de ratellinten van de Aldi.

Afgelopen jaar werden ze ook nog helemaal ontleden, gewogen en weet ik het wat :p is wel vermakelijk om te lezen haha.

Ik vind dit een bijzonder fenomeen hoor, helemaal los op de batchnummers van de ratellinten van de Aldi.
dat zeg ik dus aldoor; pyro is geen "hobby", het is een passie en zelfs een obsessie, alle tekenen ervan

ik bekeek gister wat ik over had qua knetterlinten, en geconcludeerd dat ik geen nieuwe nodig had\

dus ga ik straks van/naar de bioscoop nog langs een Aldi om nieuwe te halen

en dan batchnummer bekijken of ik kan zien van welk jaar ze zijn, dat doe ik altijd met alle vuurwerk

om ze vervolgens op de verwarming te leggen, waar nu een andere batch ligt te drogen

tja...dat is dus dat kruit in je bloed, dat het doet

Was de lijm in de aanbieding bij Lesli? Man, die nieuwe zijn over de hele lengte dusdanig dichtgelijmd dat ik er met een mes doorheen moest zagen om de doos niet volledig stuk te trekken.

2 nieuwe doosjes, één oude met gewoon één plakbandje erop. Kan/mag dat nu niet meer ofzo? Moeten scheuren/zagen is veiliger met cat 1 vw ofzo? :frusty:

Was de lijm in de aanbieding bij Lesli? Man, die nieuwe zijn over de hele lengte dusdanig dichtgelijmd dat ik er met een mes doorheen moest zagen om de doos niet volledig stuk te trekken.

2 nieuwe doosjes, één oude met gewoon één plakbandje erop. Kan/mag dat nu niet meer ofzo? Moeten scheuren/zagen is veiliger met cat 1 vw ofzo? :frusty:
Hier precies andersom. Batch 2020 met lijm en gaat een stuk sneller. Batch 2021 met plakbandje en traag.

dat zeg ik dus aldoor; pyro is geen "hobby", het is een passie en zelfs een obsessie, alle tekenen ervan

ik bekeek gister wat ik over had qua knetterlinten, en geconcludeerd dat ik geen nieuwe nodig had\

dus ga ik straks van/naar de bioscoop nog langs een Aldi om nieuwe te halen

en dan batchnummer bekijken of ik kan zien van welk jaar ze zijn, dat doe ik altijd met alle vuurwerk

om ze vervolgens op de verwarming te leggen, waar nu een andere batch ligt te drogen

tja...dat is dus dat kruit in je bloed, dat het doet

Ja.... dit bedoel ik met heel bijzonder maar ieder zijn ding. Ik voel em niet helaas.

Back
Bovenaan