Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb de snelle variant,
Batch no LE202049-6465-09
Ik vind dit een bijzonder fenomeen hoor, helemaal los op de batchnummers van de ratellinten van de Aldi.
dat zeg ik dus aldoor; pyro is geen "hobby", het is een passie en zelfs een obsessie, alle tekenen ervanIk vind dit een bijzonder fenomeen hoor, helemaal los op de batchnummers van de ratellinten van de Aldi.
Iemand al getest?![]()
Hier precies andersom. Batch 2020 met lijm en gaat een stuk sneller. Batch 2021 met plakbandje en traag.Was de lijm in de aanbieding bij Lesli? Man, die nieuwe zijn over de hele lengte dusdanig dichtgelijmd dat ik er met een mes doorheen moest zagen om de doos niet volledig stuk te trekken.
2 nieuwe doosjes, één oude met gewoon één plakbandje erop. Kan/mag dat nu niet meer ofzo? Moeten scheuren/zagen is veiliger met cat 1 vw ofzo?![]()
dat zeg ik dus aldoor; pyro is geen "hobby", het is een passie en zelfs een obsessie, alle tekenen ervan
ik bekeek gister wat ik over had qua knetterlinten, en geconcludeerd dat ik geen nieuwe nodig had\
dus ga ik straks van/naar de bioscoop nog langs een Aldi om nieuwe te halen
en dan batchnummer bekijken of ik kan zien van welk jaar ze zijn, dat doe ik altijd met alle vuurwerk
om ze vervolgens op de verwarming te leggen, waar nu een andere batch ligt te drogen
tja...dat is dus dat kruit in je bloed, dat het doet