Raiders

De Bom

VWC lid
Artikelnummer: 4203
Artikelnaam: Raiders
Netto Kruitgewicht: 40 gr.
Aantal Schoten: 19 Schots
Effectomschrijving: Crackling Tails.
Tijdsduur: +- 10sec.
Stijghoogte: +- 20 m.
Formaat: 13cm hoog
Richtprijs: €11,50
Verpakkingseenheid: 24/1

4203_raiders.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Hardix Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
ben benieuwd naar de prijs hiervan en een filmpje uiteraard.....een mooi potje met craikling tail kun je altijd goed gebruiken in een show :p

Volgens mij is dit een omgelabelde versie van de Raiders van GBV uit de Pro-Line serie?... Opzich niet zo'n denderend potje. Shots komen ook niet bij de Raiders van GBV en zijn vaak erg simpel...

Dit potje viel normaal onder 'Hardix overig'. Vanaf dit jaar is hij ondergebracht bij Titanium, vandaar dat er staat dat 'ie nieuw is.
Ik heb hem al een paar jaar achter elkaar, voor die 2-3 euro die hij kost is hij het geld zeker waard vind ik.

Dit potje viel normaal onder 'Hardix overig'. Vanaf dit jaar is hij ondergebracht bij Titanium, vandaar dat er staat dat 'ie nieuw is.
Ik heb hem al een paar jaar achter elkaar, voor die 2-3 euro die hij kost is hij het geld zeker waard vind ik.

Bij ons 4 voor 10 euro
2x blazing comets ook 10 euri......

MAGIC VUURWERK
Gorredijk
Nieuwe HARDIX DEALER

De Raiders is bij Harry's vuurwerkhal lekker met 3 verschillende labels te koop.

Hier (Mooijvuurwerk Rijnsburg/Katwijk) waren ze 2,95 ps. 2 voor 5,-
Zijn wel grappig om er een paar van door te lonten. Dus voor dat geld gewoon halen. Lijkt trouwens wel of die dingen krimpen haha zo klein:p

Geven een leuk effect als je er een paar doorlont inderdaad, dan heb je een leuk potje voor weinig centen.

Back
Bovenaan