Radio: Schuurmans tegen Stichting Staakt het Vuren

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Ik kreeg vandaag een mail van Hans Terpstra van Schuurmans Vuurwerk dat hij afgelopen zaterdag de uitzending van Spijkers met Koppen heeft bijgewoond. In dit 2 uur durende programma werd er tijd gemaakt voor de Stichting Staakt het Vuren met als woordvoerder Paul Steverink en Hans mocht namens Schuurmans Vuurwerk het tegenwoord geven.

Presentatie is door Dolf Jansen, hij maakt er een leuk gesprek van, geintjes tussendoor en het is duidelijk dat hij de stichting sterk in twijfel neemt met de argumenten, het kan niet serieus genomen worden. Hans heeft politiek correct geantwoord, vuurwerk kan nooit 100% veilig zijn, maar feit is dat bij goed gebruik en een juiste omgeving, vuurwerk veilig kan worden afgestoken. De afsteker is verantwoordelijk, zo is het, prima werk van Hans dus, hulde!

Het fragment duurt enkele minuten en begint vanaf 01:05:40;
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/radio2/vara/spijkersmetkoppen/20081213-12.wma

Hans heeft aangegeven dat zij ze sowieso zullen bevechten waar ze de mogelijkheid krijgen.
Een mooie uitspraak, de liefhebbers zijn zich ook al aan het formeren en hopelijk zullen ook nog alle andere importeurs van zich laten horen, samen staan we sterk! :D

Bedankt Mike ,leuk interview. Sommige punten vind ik wel heel erg vaag. In Rotterdam meer dan 10.000 kilo illegaal vuurwerk onder de grond? Vinden jullie dat we dat moeten geloven of niet?

:bye:

geef die kerel van die stichting staakt het vuren aub een NECKSCHOT wat een slechte argumenten heeft die man er klopt echt helemaal niks van, ik kan hier echt zo niet tegen he wat een vreselijke man.....................:angry::angry::angry:

en dat die man van schuurmans de tijden wil inkorten vind ik ook zo domme uitspraak.

Geeneens goeie argumenten .... hij ***t maar zijn uit nek, en hij zegt dat het vuurwerk uit china milieuschadelijk en bij de shows word er niet vervuild ???? Die man weet niet eens wat hij praat. En dat onderzoeken altijd goed zijn haha :frusty:

Laatst bewerkt:
Heb die man van stichting staak het vuren een psychisch onderzoek gehad?

60% mensen in Nederland tegen vuurwerk?
Volgens mij was er uit een onderzoek vorig jaar gekomen dat meer dan 60% van de Nederlandse bevolking wel wat vuurwerk besteld. Ik ken overigens niemand die het wil laten verbieden :frusty:

Gestoorde gast er komt alleen maar troep uit die mond van hem.

Laatst bewerkt:
wat een dwaallicht die vent. tjonge jonge jonge zeg:bonk:
die ziet ze echt vliegen hoor:bonk:

er ligt 24.000 kilo illegaal vuurwerk onder de grond,
oja waar??
nou ehhhhh nou ehhh in rotterdam.:bonk:
kunt u dat dan bewijzen??
nee dat kan ik nog niet ik moet daar onderzoek naar doen om bewijs te vinden:bonk:

milieuvriendelijk vuurwerk?? met confetti dan zeker??:bonk:

jaja afgestoken shows zijn leuk maar dan wel met de wind in de rug anders krijg je die kruitlucht over je heen, NEE HALVE TAMME JE STAAT MET JE RUG IN DE WIND ZODAT JE NIET HEEL DE TAKKEZOOI OVER JE HEEN KRIJGT QUA PIJLSTOKKEN EN SHELLRESTEN.:frusty:

die gast is volledig geflippert:bonk:

Sjesus mina wat kan die meneer van Staakt het Vuren stotteren zeg.. volgens mij wist hij af en toe niet wat die moest zeggen.. hulde aan Hans Terpstra met de tegen aanval :)

Zat gewoon te lachen om de commentaar van de presentator en de antwoorden van de meneer van Staakt het Vuren

SJonge Sjonge elk ding die hij omhoog haalt resulteert uiteindelijk in ILLIGAAL vuurwerk :s ging toch over legaal vuurwerk ?

die vent maakt zich zelf alleen maar belachelijk
die man probeert iedereen een beetje bang te maken
leuk gezicht om die stichting steedts verder zien weg te zakken

onder welke steen hebben ze deze idioot nog weggetroken.Wat een debiel zeg .Maargoed dat er een importeur bij was die alles ff normaal relativeert

het is inderdaad een flipperkast XD
En hoe hij praat dat is gewoon niet om aan te horen.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan