Radical Power

Arviidd

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 7152
Artikelnaam: Radical Power
Netto Kruitgewicht: 895 gram
Aantal Schoten: 3x 19 schots
Effectomschrijving: Geweldig cakebox-assortiment met maar liefst drie 19 schots batterijen met waanzinnige boeketten!
Tijdsduur: 52 seconden
Stijghoogte: info volgt
Kartoninhoud: 4/3
Richtprijs voorverkoop: € 59,95
O.a. verkrijgbaar bij: Undergroundvuurwerk.nl

7152_radical_power.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en
bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ook deze is erg mooi....ze zijn goed bezig met de nieuwe uitbreidingen binnen de underground lijn.

resterende info toegevoegd..

Artikelnummer: 7152
Artikelnaam: Radical Power
Netto Kruitgewicht: 895 gram
Aantal Schoten: 3x 19 schots
Effectomschrijving: Geweldig cakebox-assortiment met maar liefst drie 19 schots batterijen met waanzinnige boeketten!
Tijdsduur: 52 seconden
Stijghoogte: info volgt
Kartoninhoud: 4/3
Richtprijs voorverkoop: € 59,95
O.a. verkrijgbaar bij: Undergroundvuurwerk.nl

7152_radical_power.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en
bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Ik zou ze alleen andersom afsteken. Op de manier dat hij nu schoot vond ik hem in het begin heel goed en dan elke cake ietsje minder.

Vind deze ook erg mooi. Zou hem zelf misschien wel los schieten aangezien ik de effecten niet heel goed bij elkaar vind passen.

Eens met Mavcovic, volgorde zou ik ook andersom doen want ik vind hem ook iedere cake net iets minder worden.

Ah kijk, dit zijn drie cakes uit het Drunk assortiment van Loots! Dus uit de fabriek van de Cruel Traction.

Filmpje van Youtube geplukt:

Laatst bewerkt:
Ja je hebt gelijk, goed ontdekt! Wat een goede cakes zijn dat zeg.. inderdaad zoals de Cruel Traction en je hoeft dan nu niet persé heel zo'n blok aan te schaffen als je wel wilt profiteren van dezelfde soort effecten. Komt gelijk op het lijstje!

Back
Bovenaan