RACT/Vuurwerkbesluit

Voor een ieder: je kan niet twee keer gestraft worden voor 1 handeling. Je kan wel meerdere artikelen ten laste gelegd worden en dan is het aan de rechter om te bepalen welke het meest passend is.
Dus de vraag is eigenlijk: heb je 1 boetebedrag of heb je 2 verschillende boetes.
Is er een rechtszaak geweest?
Heb jij een verklaring afgelegd?
Heb je een advocaat?

Etc

Voor een ieder: je kan niet twee keer gestraft worden voor 1 handeling. Je kan wel meerdere artikelen ten laste gelegd worden en dan is het aan de rechter om te bepalen welke het meest passend is.
Dus de vraag is eigenlijk: heb je 1 boetebedrag of heb je 2 verschillende boetes.
Is er een rechtszaak geweest?
Heb jij een verklaring afgelegd?
Heb je een advocaat?

Etc
stuur je pm thanks alvast!

1.2.2 is het verbod voor de opslag van “illegaal” vuurwerk
1.2.4 is het verbod op meer dan 25kg

Dus wellicht zat er iets tussen wat zij geclassificeerd hebben als f3/f4 of Romeinse kaars/vuurpijl/rotje/ratelbandje

Inmiddels heb ik contact met VWfreak040 en zal hem van advies voorzien.

Mocht iemand vragen hebben. Schuw niet deze te stellen

1.2.2 is het verbod voor de opslag van “illegaal” vuurwerk
1.2.4 is het verbod op meer dan 25kg

Dus wellicht zat er iets tussen wat zij geclassificeerd hebben als f3/f4 of Romeinse kaars/vuurpijl/rotje/ratelbandje

Inmiddels heb ik contact met VWfreak040 en zal hem van advies voorzien.

Mocht iemand vragen hebben. Schuw niet deze te stellen
Je bent een topgozer!

Voor zover mogelijk,ben ik in elk geval wel benieuwd naar wat de situatie was en wat er nou eigenlijk is gebruikt als reden voor de inbeslag name.
En natuurlijk hoe dit verhaaltje afloopt.
(wellicht een apart topic voor maken,persoonlijk vind ik dit soort verhalen en de uitkomsten ervan, erg interessant,het geeft meer inzicht in hoe iets tot stand is gekomen en ook hoe je er eventueel tegenin kan gaan op een succesvolle manier )

Ik ben ook wel benieuwd naar wat hier verder uitkomt, kan de informatie niet gewoon ook hier gedeeld worden, in plaats dat alles via pm wordt afgehandeld? Natuurlijk zonder gevoelige info, wij hoeven niet je echte naam, adres etc. te weten. :)
Hoe dan ook, deze info kan misschien ooit een andere freak helpen bij een soortgelijke situatie. Alvast bedankt!

Back
Bovenaan