Beide artikelen lijken niet te slaan op legaal Nederlands vuurwerk tochvoor beiden onderdelen een boete gehad omdat ik meer als 25kg in huis had, oveirgens wel allemaal legaal NL vuurwerk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Beide artikelen lijken niet te slaan op legaal Nederlands vuurwerk tochvoor beiden onderdelen een boete gehad omdat ik meer als 25kg in huis had, oveirgens wel allemaal legaal NL vuurwerk
Hoelang geleden was dat gebeurd?voor beiden onderdelen een boete gehad omdat ik meer als 25kg in huis had, oveirgens wel allemaal legaal NL vuurwerk
februari 2024 hebben ze mijn restanten van 2023-2024 gevonden op zolder was meer als 25kgHoelang geleden was dat gebeurd?
Je bent dus genaaid. Verraden. Wat een zielig persoon die dat heeft gedaan.februari 2024 hebben ze mijn restanten van 2023-2024 gevonden op zolder was meer als 25kg
Enkel NL consumenten? Niks strafbaar buiten die 25kg regel?februari 2024 hebben ze mijn restanten van 2023-2024 gevonden op zolder was meer als 25kg
nee enkel NL vuurwerk en alleen meer als 25kg lag op zolder in afgesloten ruimte....Enkel NL consumenten? Niks strafbaar buiten die 25kg regel?
Stuur mij even een PM want om je goed te kunnen helpen heb ik iets meer context nodig.voor beiden onderdelen een boete gehad omdat ik meer als 25kg in huis had, oveirgens wel allemaal legaal NL vuurwerk
stuur je pm thanks alvast!Voor een ieder: je kan niet twee keer gestraft worden voor 1 handeling. Je kan wel meerdere artikelen ten laste gelegd worden en dan is het aan de rechter om te bepalen welke het meest passend is.
Dus de vraag is eigenlijk: heb je 1 boetebedrag of heb je 2 verschillende boetes.
Is er een rechtszaak geweest?
Heb jij een verklaring afgelegd?
Heb je een advocaat?
Etc
yep dank dat het de buurvrouw is geweest maar ja dat kan ik toch niet hard makenJe bent dus genaaid. Verraden. Wat een zielig persoon die dat heeft gedaan.
Je bent een topgozer!1.2.2 is het verbod voor de opslag van “illegaal” vuurwerk
1.2.4 is het verbod op meer dan 25kg
Dus wellicht zat er iets tussen wat zij geclassificeerd hebben als f3/f4 of Romeinse kaars/vuurpijl/rotje/ratelbandje
Inmiddels heb ik contact met VWfreak040 en zal hem van advies voorzien.
Mocht iemand vragen hebben. Schuw niet deze te stellen