Raaddebom movietopic 2011/2012

Zijn beelden van vorig jaar maar had nog geen tijd gevonden om ze te uploaden.

Bedankt voor de reactie.

Om eerlijk te zijn, vind ik de filmpjes eigenlijk uit de toon vallen binnen dit topic. Er zijn zat mooie filmpjes van oud en nieuw, fallas enz, terwijl deze filmpjes verwijzen naar een trieste situatie (overlijden). Wel respectvol vanuit jouw kant dat je dit toch wilt delen met het forum.

Maar ik denk wel dat deze filmpjes beter in een ander topic geplaatst hadden kunnen worden. Zo komen de 'leukere' films meer tot zijn recht denk ik. Hopelijk neem je geen aanstoot aan mijn reactie. Ik wil slechts eerlijk zijn en heb geen intentie om te kwetsen.

Hopelijk heb je iets aan mijn bijdrage.

Ik begrijp wat je bedoelt maar dit topic gebruik ik eigenlijk om alles te delen wat ik tegenkom aan vuurwerk, situatie valt een beetje uit de toon ja maar ik wilde het toch hier even delen. Is weer wat anders dan al die feestdagen maar het hoort er wel bij, als iemand die voetbal filmpjes niet vind kunnen hier zal ik ze wel verplaatsen mocht dat nodig zijn. Ik stoor me er verder niet aan en ook niet aan je reactie overigens.

Dank, prima cake zeker voor belgie, knal is gelijk aan de nitrate cake en ze kosten vrijwel niks dus je kan geen bult vallen. Tegen de nederlandse knalcakes zoals de silver salute is deze niet opgewassen.

Back
Bovenaan