Raaddebom 2010/2011 movietopic

Zoals in de compilaties te zien, is er met 2 camera's gefilmt, de HD-beelden zijn van smilli en de mindere kwaliteit beelden zijn van mij(oa. het stukje van de madness)

Ik zal die video's later uploaden. er zitten ook dingen bij die smilli niet ook gefilmd heeft, omdat ik 24:00 uur niet bij hem was.

Wat een vervelend ding zeg. Hahahaha. Zullen de buren leuk hebben gevonden :)

Mijn buren zijn eigenlijk gek op vuurwerk dus dit vonden ze prachtig, maar wel van achter het raam:p

Vandaag weer een update met ouderwets strijkertjes stoken en een fluitpot!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Normaal vind ik grijze lucht niets. Hier in Rotterdam vond ik het niets. Maar bij jou ligt er nog wat sneeuw en is het enigszins mistig. Dan klopt de grijze lucht ineens wel. Prachtig hoe weersomstandigheden bij kunnen dragen aan de sfeer van een filmpje :)

Grijze lucht hoort gewoon bij oud en nieuw voor mij, de andere weersomstandigheden van dit jaar maakte de gevoelens alleen nog maar sterker inderdaad:)

Snippers en een harde knaller.

+ YouTube Video

Aan de andere kant van de tunnel stond een maat van me om zeker te weten dat niemand in de buurt kon komen!
+ YouTube Video

Back
Bovenaan