Quantum [Uitloop]

Pyroguy

VWC lid
quantumpc8.jpg

Artikelnummer: 834
Artikelnaam: Quatum
Netto Kruitgewicht: NNB
Verpakkings eenheid: NNB
Aantal Schoten: 32
Effect omschrijving: Red to white blink stars; golden tail to golden willows with red plum blossom, crackling tails to crackling red wave pistil.
Richtprijs: € 59.95
Film: http://www.broekhoff.nl/flvplayer.php?movie_id=358
Bron: http://www.isandra.nl/forum

Laatst bewerkt door een moderator:
Even bij de tweede regel van de effecten omschrijving ''Effect omschrijving:'' wit maken
dan blijft die netjes stroken.

dit ziet er top uit zeg! Ik ben normaal niet zo'n fan van broekhoff maar dit doet dat wel een beetje verdijnen hoor! Wie weet zit deze er wel bij, het is het overwegen waard in iedergeval.. ;)

ik vind broek hoff over het algemeen erg duur wat 500 grammer betreft .
maar deze cake is heeft een redelijk goede prijs .

Hier is mijn film van twee stuks Quantum, geschoten tijdens de demo van Tomcat in Tiel, op 3 december 2009.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik vond dit een van de beste cakes van de avond. Kwalitatief gewoon echt een steengoede cake! De effecten liegen er niet om, en staan bij mij erg hoog gewaardeerd. Keurig uitgewerkt, mooi qua tempo, lekker hoog geschoten.
De prijs is wel weer Broekhoff, maar is nog net te doen naar mijn idee.

Deze cake was de afsluiter van mijn 20.00 uur projectje, en deze cake vond ik (en iedereen in de buurt) GEWELDIG!!! Overal hoorde je ooeeh en aaah :D. Wat een super cake. De effecten zijn groot en mooi...en ook de manier van schieten is leuk, zoals ook wel in de filmpjes te zien is.
Ik heb hem bij Pronk gekocht voor 50, maar zelf 60 is deze dubbel en dwars waard. Hier in de buurt is deze cake niet echt te krijgen, maar ik ga me best doen om deze volgend jaar weer ergens te halen.

Dit is werkelijk waar een super bak! Vorig had een stook maat deze, toen viel hij al in de smaak bij mij. Laatst weer op een demo gezien en hij blijft verbazen! Helaas past hij niet meer in het budget anders was hij zeker de mijne. :)

Back
Bovenaan