Qonnected Unity

bassie1978

VWC lid
Artikelnummer: 1882
Artikelnaam: QONNECTED UNITY
Bruto Gewicht: 16000 gram
Netto kruitgewicht: 1930 gram
Aantal schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: GO BIG! 100 shots mega waaier met ondenkbare grote effecten. Maximaal gevuld!
Afmeting:
Max. tube diameter: 30MM
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 1/1
Adviesprijs: €149
Voorverkoopprijs: €149
O.a. te koop bij: Vuurwerkmania.nl

1882_geisha_qonnected_unity_vuurwerkmania-kopi%C3%ABren.jpg

Wij danken Vuurwerkmania voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Hier ben ik wel heel erg nieuwsgierig naar! Hopelijk gaan een of alle rijen at once. Hopelijk staat deze ook de 11de op de demo te knallen.

Heel mooi zo op de film. Ik hoop dat iemand anders hem in de straat koopt want ik ga geen 149,- neertellen voor een 100sh 30mm compound (en ook geen 129,- bijv in de freak).

Het is inderdaad wel een beauty, maar hij zal iig niet bij deze buurman in de straat staan.

Holy Holy hij is wel heel vet hoor...maar dan moet de freak prijs idd wel beter worden want dat 130-150 euro voor een 100sh box is om een beetje moe van te worden

Leuke box, maar toch vind ik ergens die 4 tails in het midden overkill. Denk dat 2 rustiger oogt, nu rommelig als timing niet klopt.

Heb hem al online zien staan voor 109. Zit je op het niveau van de Mega Willow, Noi-Z en Branco 2 jaar geleden

Dat maakt deze wel weer aantrekkelijker. Toch moet ik zeggen dat ik deze wel heel sierlijk vind. Benieuwd hoe de straatfilmpjes gaan zijn. Deze gaat zeker indruk maken in de straten.

Wat een schitterende box zo op film. Prijzig is 'ie wel, maar wat een vet apparaat. Hopelijk te zien komende week op de demo!

Back
Bovenaan