PZC:Regels vuurwerk overtreden

hardcore0438

VWC lid
een zeikartikel over een paar overtredingen dit jaar qua vuurwerkevenementen.
Foto-HKDA3VKP-G.jpg

Het is prima te lezen, wordt er alleen een beetje droevig van als ik het lees.(miere....kerij)

Ook hier weer maakt of kraakt de media. De meeste aandacht trekken ze door de titel te kiezen die er nu boven staat omdat deze negatief is. Als je het artikel vervolgens leest dan is de conclusie dat de veiligheid van shows en opslag de afgelopen jaren sterk is verbeterd, maar het regelmatig nog wel gebeurt dat er een aanpassing of een tikje op de vingers nodig is. Maar dat hou je toch, het is en blijft mensenwerk waardoor het wel eens niet helemaal volgens het boekje gaat. Zet er dan boven "Veiligheid Vuurwerkshows sterk verbeterd" en kijk dan is het opeens een heel ander bericht maar met dezelfde tekst...

tja, de media blijft negatief over vuurwerk en is uitermate positief over de controle´s.
Uiteraard tegen een grote zak met geld.

Als ik ooit een keer zover ben, dat ik mijn papieren niet meer gebruik ( omdat ik te oud wordt bijvoorbeeld)
dan zal ik eens een boekje open gooien over al die controle´s en de praktijken er van. (list en bedrog)
Even geduld nog ik ben nog niet oud genoeg.
Dat geeft mij in ieder geval nog tijd om nog meer onzinpraktijken van de over en semi overheid op te sparen.:bye:

het aan elkaar tapen van cakes is onverantwoord? lijkt mij juist dat wanneer je aantal cakes aan elkaar taped deze dan stabieler zijn en zo dus minder makkelijk kunnen omvallen. of zie ik het dan verkeerd?

Lijkt mij ook , je moet ze wel boven en onderaan tapen dat is het beste of nog in het midden. Dat je 3 lagen tape hebt je maakt dan een soort blok ervan wat echt niet omvalt.

Back
Bovenaan