Pyroworld jaaroverzicht video 2008

RedBaron

Pyroworld
zo aan het einde van het jaar maken we zo eens de balans op. En voor Pyroworld geld dat 2008 een top jaar is geweest. Zo hebben we meer alstevoren in het buitenland gezeten (belgie even niet meegerekend).

Zo zaten we bijvoorbeeld in Mei op uitnodiging van Hendrickx Fireworks in Tjechie, om daar een deel van het Ingnis brunensis vuurwerkfestival bij te mogen wonen ( inclusief hun show). Hadden we in Juni Nuits de Feu gehouden in Chnatilly Frankrijk. In juli waren we op uitnodiging van het Tjechische Flash Barrandov in het franse Cannes.

Maar we hadden ook onze vaste projecten zoals Knokke-heist, Hannover en andere vaste vuurwerken. en onze vliegendereporter Firespree was dit jaar ook aanwezig in Valencia om het Fallas feest te mogen bijwonen.

Van al het moois wat we dit jaar dus hebben gezien, en wat we gefilmd hebben. Heb ik een mooie montage (op muziek) gemaakt. zodat je al het moois en de hoogtepunten nog eens kunt terug zien!

Je kunt deze video *HIER* downloaden, veel kijk plezier! :D

Weer mooi gemonteerd Jack, zoals vanouds weer super beelden en weer mijn favoriete muziek:D.
Complimenten aan jullie voor de beelden die jullie dit jaar weer hebben geleverd:wink:.

Fijne jaarwisseling en hopelijk kunnen we volgendjaar weer dezelfde kwaliteits films van jullie verwachten.

:bye:

MOOI!! Heb het filmpje gekeken zonder me maar even te vervelen :) Wat zou ik graag willen meewerken aan zo een grote show met al die shells

Gaaaaaaaaaaaffff:)

Heb weer heerlijk zitten genieten hier, wat kan jij monteren man echt het blijft schitterend om te zien iedere keer!

Alvast Fijne Jaarwisseling Jack:wink:

Grtzz TB

Jezussssss, daar krijg ik nou een harde van!!!!
Sorry, kon me even niet inhouden, wat een beelden!. Puur kippevel 11 minuten lang.

De muziekkeuze is ook erg goed. Zou je een lijst van gebruikte muziek kunnen geven? Ik hoor o.a. Hans Zimmer maar herken niet alles.

Enige wat ik nog mis is een Full HD filmpje :)

Nogmaals, geweldig!!!

Laatst bewerkt:
Dank allemaal voor de aanmoedigende reacties tot zover! :)

Jezussssss, daar krijg ik nou een harde van!!!!
Sorry, kon me even niet inhouden, wat een beelden!. Puur kippevel 11 minuten lang.

De muziekkeuze is ook erg goed. Zou je een lijst van gebruikte muziek kunnen geven? Ik hoor o.a. Hans Zimmer maar herken niet alles.

Enige wat ik nog mis is een Full HD filmpje :)

Nogmaals, geweldig!!!

hehehehe

De track list voor deze montage was:

1: Intro Symphonica in Rosso 2008: Lionel Richie (Guido's Orchestra)
2: Speciale trailer muziek
3: The Dark knight. track: Like a Dog Chasing Cars (Hans Zimmer)
4: Mr Magorium's Wonder Emporium. track: finale (Alexandre Desplat & Aaron Zigman)
5: Madagascar. track: Zoosters Breakout (maintitle Madagascar 1 en 2, Hans Zimmer)
6: Speciale trailer muziek

Ik zal in 2009 zeker meer in HD gaan doen. Alle shows worden overigens al sinds 2007 in HD opgenomen. Maar worden voor een beetje leuk download plezier (en afspeel belemmeringen) nog steeds in normaal HQ WMV aangeboden.

Gehehe genieten!:)
Knap stukje werk, leuk vond ik het stukje met de echt vorlijke muziek en de felle kleurtjes:)

De tijdsduur is gelukkig ook niet zo kort:p, mooi.

Ik heb het jaaroverzicht ook bekeken. Echt wat een geweld. Erg goede muziekkeuze en er is ook op de muziek gemonteerd zo te zien. Echt vet om te zien. Het einde vind ik het aller mooist. :handsup: Ook nog een paar beelden van de opbouw van een paar shows. Erg mooi om te zien. Ik ga hem nu no geen keer kijken. :p

Hihi KICKEN!!!
Ook kicken om dingen te herkennen die voorbij komen Fallas en dergelijke echt heeeerlijk!
Ben trots op je kerel!

Gaaf gemonteerd weer Jack, gaf wel een kicken gevoel dat ik dingen langs zag komen waar ik bij was geweest, volgend jaar hoop ik meer en grotere shows te kunnen mee maken.

Het begin vond ik het gaafst.

Jack, prachtige compilatie man, die muziek ook... echt kippenvel man! Fijne jaarwisseling en inderdaad, tot 2009!

Heb deze gisteravond gekeken en vond hem helemaal fantastisch.
Vooral dat Nuits de Feu lijkt me wel wat om life mee te maken.
Zit iig door het jaaroverzicht nu al met de gedachte er heen te gaan.
In ieder geval bedankt voor het uploaden en samenstellen van dit jaaroverzicht. :wink:

grt Frans

Jack je levert hier een knap staaltje vakmanschap
Een prachtige bijdrage met vuurwerk op zijn allermooist
Mijn respect en complimenten

Gozer... Helemaal leip!
Dit is echt te mooi voor woorden!!!
Niet alle liedjes zouden mijn keuze geweest zijn, maar dat doet er niet toe.
Beestachtige display, zeeeer mooie shells, en de salute finale is gewoon te erg voor woorden...
Stukje vanaf 5 en 11 minuten is te mooi!
Gefeliciteerd met je geslaagde show!
Bedankt voor het delen van deze film!
Klinkt misschien raar, maar word emotioneel als ik er naar kijk, zo mooi geschoten...
Op mijn 5.1 receiver met dikke basswoofer komen de salutes er heerlijk doorheen!

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan