Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.

, en ik doe zeker mee!Jemig, wat een service...: maken zo het geld terug over voor die gemiste Sunrise...Geweldige service! De hele bestelling werd doorgenomen of alles er was, en toch... :( Sunrise was er niet bij; "ok, die halen we bij". Mooi. Bestelling verder doornemen, in beslag genomen door de coole sticker bovenop Vette Marja, en weggegaan. Thuis...o verrek! De Sunrise! :(( Even naar Ede wordt 'm niet vanuit Amersfoort. Ik bel ze zo ff op, kijken of er iets te regelen is. Onze fout dus, niet goed opgelegd. Verder alles compleet, leuke vervanger voor de Super Bees gekregen enz. etc. Zal geen seconde twijfelen weer hier te bestellen, topzaak!
wát een klandizie
Ik zou bijna weer in 't midden van 't land de jaarwisseling gaan vieren om hier weer in te kunnen kopen
betrouwbaar adres!
Vervolgens hebben we 4 sporttassen en nog 3 losse grote tassen,op 2 brommertjes meegenomen. Haha, de Tomos van mn maat was compleet door zn veren gezakt.