PyroVoordeel Ede

Ja joh? Waar lees je dat?

als je je bestelling plaats dan kun je kiezen welke dagen en hoelaat je het wil ophalen.
- Afhaalmoment Prijs
29 december tussen 18:00 en 19:00 Gratis!
29 december tussen 19:00 en 20:00 Gratis!
29 december tussen 20:00 en 21:00 Gratis!
29 december tussen 21:00 en 22:00 Gratis!
30 december tussen 18:00 en 19:00 Gratis!
30 december tussen 19:00 en 20:00 Gratis!
30 december tussen 20:00 en 21:00 Gratis!
30 december tussen 21:00 en 22:00 Gratis!

« Vorige

onder het koppje Cafferata kom ik schuurmans vuurwerk tegen ?
kunnen julie mij uitleggen hoe dit precies zit ?

staat toch gewoon onder elkaar? Eerst importeur Cafferata met lijn Showtime, dan importeur Schuurmans met lijn Professional Series. Ik zie geen vermenging.

Hallo, ik heb een verzoek gedaan of ze de rocket boom pijlen in hun assortiment op wilden nemen, en ja hoor paar dagen later kreeg ik een mailtje dat het product op hun site stond. Maw jongens als jullie nog wat missen in hun assortiment stuur ff een mailtje.:bye:

he ik zie maar 2 produckten bij pyro power .
is dat dan ook alles wat je daar van pyro power bestellen kan dan ??

Zo juist een bestelling gedaan.

Witte tenten.

Marijn.

1 x Piedewiet
10 x Binky
1 x Zware jongens
1 x Vette Marja
1 x Kleuren toppertje

Ongelofelijk krankzinnige lijn.
1 x Nacht kraker
1 x Kwaaie knaller

Orginal/Herlat
1x Brullende Schwiegermutter

Ben alleen vergeten 2 pakketen Rocket boom van Beko vergeten te bestellen.
Maar die ga ik nu nabestellen.

In november alles besteld bij Pyrovoordeel, ik mocht daar pinnen en kreeg een rondleiding, net alles afgehaald en heb netjes alles ontvangen behalve de nachtkraker ipv daarvan de kwaaie knaller gekregen. een top winkel!

Zeker een topzaak, vanmiddag ff gebeld of ik niet eerder mijn bestelling kon halen ivm het voorspelde slechte weer. Was geen probleem. Aan de hand van de bestellijst ook alles nagelopen of er geen fouten bij zaten, prima dus, ik ga hier volgend jaar zeker weer bestellen:)

Een hele goede winkel inderdaad. Ik ging dus wel op de opgegeven tijdstip, maar kheb niks van de gladheid gemerkt lol.
Maar over de winkel: TOP al die verschillende merken. Ik had best veel besteld hier, dus ff voor de zekerheid controleren in de winkel, waarbij de verkoper meehielp, en het was helemaal compleet :)
Ook goede prijzen mits je de 20% korting hebt gebruikt!

Ik ook zeer tevreden over deze winkel. Bijna m'n hele collectie hier besteld door de ruime keus en 20% korting tikt toch lekker aan. Hopelijk volgend jaar weer zo'n actie :)

vandaag netjes de spullen opgehaald.. spullen waren allemaal op voorraad.. moest wel ff wachten omdat ze 1 lijst van me kwijt waren.. maar het wachten werd beloond met extra potten van Marijn! Goede zaak en topservice!

Volgend jaar hier zeker weer mn collectie bestellen!

Heb er ook het een en ander opgehaald. Mijn bestelling was ook helemaal compleet. Er waren wel twee bestellingen voor mij waar een cake niet aanwezig was. Hier zochten zij een alternatief voor en overlegde met de klant of de keuze goed is. Mocht je het er niet eens mee zijn dan kon je het geld terug krijgen. Netjes geregeld dus :)

ja ben ook zeer tevreden over deze winkel alles werd netjes geleverd :)
vragen via de mail worden meteen beantwoord dus top

Geweldige service! De hele bestelling werd doorgenomen of alles er was, en toch... :( Sunrise was er niet bij; "ok, die halen we bij". Mooi. Bestelling verder doornemen, in beslag genomen door de coole sticker bovenop Vette Marja, en weggegaan. Thuis...o verrek! De Sunrise! :(( Even naar Ede wordt 'm niet vanuit Amersfoort. Ik bel ze zo ff op, kijken of er iets te regelen is. Onze fout dus, niet goed opgelegd. Verder alles compleet, leuke vervanger voor de Super Bees gekregen enz. etc. Zal geen seconde twijfelen weer hier te bestellen, topzaak!

Prima tent. Korte wachttijd, netjes de bestelling doorgenomen en relaxte sfeer. Graag volgend jaar weer zo'n kortingsactie voor de liefhebbers.

Back
Bovenaan