PyroVoordeel Ede

Iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar.
Bedankt allemaal en dit jaar zullen we proberen weer een mooie actie op te zetten.

Met vriendelijke groeten,

Team van pyrovoordeel.nl

Ook ik kon de 20% korting niet weerstaan en heb hier een bestelling geplaatst, dankzij de korting 146,99 bespaard of extra besteld het is maar hoe je het bekijkt;)

Na een telefoontje was het gelukkig ook mogelijk de bestelling eerder op te halen. Topservice!

Verder ben ik uitstekend geholpen bij deze winkel. Alle bestelde artikelen aanwezig en samen met de verkoper alles gecontroleerd, niet eens op eigen verzoek. Nog een pakje handige pyrotorch erbij gekregen. Mijn ontdekking van het jaar. Ideaal aansteekmiddel!

Ik ben benieuwd naar de actie van volgend jaar *edit* dit jaar alweer:wink:, en ik doe zeker mee!

Xena bedankt en tot volgend jaar!

Laatst bewerkt:
Ja, die pyrotorches kregen wij er ook bij en waren superhandig! Wat een uitkomst! Vooral ook met het pijlenschieten :D Ga ik volgend jaar echt naar zoeken, mocht ik niet bij Xena terecht komen.

Geweldige service! De hele bestelling werd doorgenomen of alles er was, en toch... :( Sunrise was er niet bij; "ok, die halen we bij". Mooi. Bestelling verder doornemen, in beslag genomen door de coole sticker bovenop Vette Marja, en weggegaan. Thuis...o verrek! De Sunrise! :(( Even naar Ede wordt 'm niet vanuit Amersfoort. Ik bel ze zo ff op, kijken of er iets te regelen is. Onze fout dus, niet goed opgelegd. Verder alles compleet, leuke vervanger voor de Super Bees gekregen enz. etc. Zal geen seconde twijfelen weer hier te bestellen, topzaak!
Jemig, wat een service...: maken zo het geld terug over voor die gemiste Sunrise...:shocked:wát een klandizie :thumbsup:. Deze zaak scoort op alle punten een dikke 10 wat mij betreft:
* Assortiment: het beste van vele importeurs
* Prijzen/acties: adviesprijzen, met 20% korting via VWC en/of FPM
* Service vooraf: gewenste producten worden toegevoegd, of duidelijk verteld waarom dat niet gebeurd, mails worden beantwoord.
* Service bij afhalen: deskundig personeel, bestelling wordt doorgenomen, extra's(bv. voor de veiligheid torches, erg goed), vrijwel altijd krijg je wat je bestelde en anders waardige, zoniet grotere/duurdere vervangers
* Service achteraf: ís er een foutje ontstaan, heb je een klacht, dan wordt ie zonder morren uiterst correct afgehandeld.

Topwinkel :applause: Ik zou bijna weer in 't midden van 't land de jaarwisseling gaan vieren om hier weer in te kunnen kopen :D betrouwbaar adres!

Ik ben ook erg tevreden over de service van Xena, We moesten even wachten op de bestelling, maar dat was niet zo'n probleem, we waren met de brommer gekomen, dus konden we even opwarmen.

Alles werd keurig gecontroleerd door de verkoper samen met mij en heb erg veel plastic tassen gehad om alles extra in te verpakken voordat het de sporttassen inging :) Vervolgens hebben we 4 sporttassen en nog 3 losse grote tassen,op 2 brommertjes meegenomen. Haha, de Tomos van mn maat was compleet door zn veren gezakt.

Misschien 1 puntje ; de winkel wat beter zichtbaar maken vanaf de doorgaande weg, we waren er zo langsheen gereden als ik niet toevallig op m'n maat had moeten wachten daar.

Nog een leuk krantenartikel over Xena Vuurwerk

Knallende jaarwisseling met Xena Vuurwerk
dinsdag 29 december 2009 15:01

EDE - Het jaar is bijna om. Nederland maakt zich klaar voor de jaarwisseling. De oliebollen en flessen champagne worden in huis gehaald. Vuurwerkliefhebbers gaan knallend het nieuwe jaar in, met bijvoorbeeld de producten van Xena Vuurwerk uit Ede.

In 1996 is Gert van Roekel begonnen met de verkoop van consumentenvuurwerk aan de Brinkstraat in Bennekom. Sinds 1999 verzorgt Xena Vuurwerk ook evenementenvuurwerk in. Momenteel zijn ze gevestigd in Ede.

Vooral met het evenementenvuurwerk heeft het bedrijf de laatste jaren bekendheid gekregen. ,,Onze topper was Moskou. Daar hebben we met een vuurwerkfestival meegedaan. In Portugal hebben we, met een paar andere bedrijven uit Europa, de feestelijke opening van een voetbalstadion verzorgd. Voor volgend jaar zijn we genomineerd voor het vuurwerkfestival van Berlijn'', aldus Van Roekel.

Het frappante is bovendien dat veel mensen uit Ede niet weten dat ze ook consumentenvuurwerk verkopen; terwijl ze een breed assortiment voor deze doelgroep hebben. Gert van Roekel: ,,Van bijna alle leveranciers in Nederland hebben we alle topproducten. Van allemaal hebben we het beste uitgezocht''. Veel van deze producten verwerkt Xena Vuurwerk in de kleine vuurwerkshows.

Veiligheid staat bij Xena hoog in het vaandel. ,,Wij vinden het heel belangrijk dat vuurwerk goed is. Al het vuurwerk wordt tegenwoordig gekeurd door TNO. Bij een aantal leveranciers zijn zelfs bepaalde producten uit het assortiment gehaald, omdat ze niet voldeden aan de veiligheidseisen.'' Bovendien wordt consumenten geadviseerd de veiligheidsafstand te bewaren zoals aangegeven op de vuurwerkproducten. Om de veiligheid extra te waarborgen, kunnen klanten bijvoorbeeld ook voor veiligheidsbrillen, adviezen en extra lange aansteeklonten terecht.

Xena is gevestigd aan de Hoorn 20 in Ede (nabij de rotonde aan de Klaphekweg). Info: www.vuurwerkfeest.nl.

http://www.edestad.nl/page/Lokaal/Regionaal-Detail/Knallende-jaarwisseling-met-Xena.472973.news

Back
Bovenaan