PyroTV

Niet meer of minder van wat er letterlijk staat, afgelopen jaar waren deze vacature's ook vacant.....jammer dat er niemand gereageerd heeft, en je daarmee dit jaar opnieuw de oproep moet doen.
Zo is het misschien duidelijker....dat wil ik ermee zeggen.

Ah op die fiets! Ja is jammer, maar we gaan er weer vol goede moed tegenaan! Inmiddels hebben er 2 nieuwe mensen aangemeld dus dat gaat goed komen. @ sjon beton, goed plan gaan we doen!

Stop de persen! Zware concurrentie voor Vuurwerkcrew en FPM.... PyroTV heeft sinds vandaag ook een forum op de site! :) Heb er lang over nagedacht, maar heb toch een forum op de site gezet omdat het op die manier wellicht meer een community kan worden waar veel meer activiteit is voor en door liefhebbers dan nu.

Het is er geen moeilijk gedoe, maar gewoon een leuk en gezellig forum voor freaks die het leuk vinden om over vuurwerk en off-topic dingen te babbelen.. Daarnaast hebben we sinds een tijd ook een vuurwerkkalender waar je shows en demo's op kunt terug vinden... :)

Ben hierdoor ook meteen op zoek naar wat moderators die het leuk vinden om de site en topics in de gaten te houden en waar nodig in te grijpen. Dat kan via mail op [email protected] en laat het weten!

Registreer je snel en check het forum via: http://www.pyrotv.nl/forum/

Gr,
Arjan Uitman

Ik kwam via een omweg er vandaag al achter, wist überhaupt niet dat het forum bestond. Ik hoop dat jullie de oude sfeer van AVP enigszins kan nabootsen in de vuurwerkperiode.

Het forum was er tot aan vandaag ook niet... :) We kunnen de AVP sfeer natuurlijk nooit meer terug krijgen zoals het ooit was, maar we kunnen wel met veel liefhebbers er wat moois van maken. Zag dat je geregistreerd had, welkom en hoop dat je het leuk vind! :)

Arjan, kon het niet echt terugvinden op jouw site maar is praten over zware knallers, salutes, lawinepijlen en blokken >2" wel toegestaan op jouw forum?

Want dit staat er:
In dit topic is al het buitenlands vuurwerk bespreekbaar, maar geen zelfmaak of vandalisme!

Kan je jezelf hier niet aan houden volgt een permanente ban!!

Dus kan ik hieruit opmaken dat het op jouw forum wel kan? :D

Arjan, kon het niet echt terugvinden op jouw site maar is praten over zware knallers, salutes, lawinepijlen en blokken >2" wel toegestaan op jouw forum?

Want dit staat er:
In dit topic is al het buitenlands vuurwerk bespreekbaar, maar geen zelfmaak of vandalisme!

Kan je jezelf hier niet aan houden volgt een permanente ban!!

Dus kan ik hieruit opmaken dat het op jouw forum wel kan? :D

vroeg ik me inderdaad ook al af, maar omdat het forum net nieuw is staat er nog niets eigenlijk, en dus twijfelde ik ook even daarover. kan me wel herinneren dat het op AVP ook op een gegeven moment taboe was geworden om daar nog over te posten de laatste 2 jaren van AVP dacht ik.

vroeg ik me inderdaad ook al af, maar omdat het forum net nieuw is staat er nog niets eigenlijk, en dus twijfelde ik ook even daarover. kan me wel herinneren dat het op AVP ook op een gegeven moment taboe was geworden om daar nog over te posten de laatste 2 jaren van AVP dacht ik.

Ja dat is gewoon bespreekbaar. alleen zoals het er staat. Geen vandalisme, zelfmaak en/of handelen.

Klopt het dat je niet meer met je oude account kan inloggen op het forum? Zie dat de lay-out veranderd is. En kan niet inloggen met mijn account.

Klopt... heb m'n best gedaan om dat te integreren, maar dat gaf zoveel gedoe dat hele delen niet goed werkte. Het vorige forum was wel makkelijk in de PyroTV lay-out, maar had wel zo z'n beperkingen, was weinig mogelijk en had best weinig opties. Met dit forum zijn veel meer zaken mogelijk en dat is wel handig.

Excuses voor het ongemak, maar even opnieuw registreren is binnen een minuutje geregeld en dan kan je overal bij en alles zien op het forum.. ;)

Registreren kan via: http://pyrotv.nl/forum/member.php?action=register

http://www.avpvuurwerk.nl/forum/showthread.php?tid=34

Allemaal even stemmen! :D
fireworks.gif

Back
Bovenaan