Pyrotitie

Hoi Allemaal!

Zoals sommige van jullie ondertussen weten is sinds gisteren een nieuwe regel opgelegd..
het Nederlandse kabinet neemt weer iets af van het volk en dit keer is het ons vuurwerk.

Bron: http://www.nu.nl/politiek/3775544/kabinet-perkt-verkoop-en-afsteken-van-vuurwerk-in.html

In het kort betekend dit dat je niet meer vanaf 10:00 s`ochtends vuurwerk mag afsteken maar pas vanaf 18:00 s`avonds en dat je nog maar 2 dagen heb om je vuurwerk op te halen (29 en 30ste)

Niet alleen voor de consument maar ook voor de importeurs is dit een flinke domper en word het lastig de drukte van 3 dagen in 2 dagen te proppen..

Wij vragen iedereen die hier niet mee eens is om deze facebook pagina en petitie te liken en tekenen: https://www.facebook.com/pyrotitie

Het gaat nu erg hard zoals u kunt zien op de pagina (ververs de pagina maar en de likes nemen flink toe.

Laat nederland ons oudjaar niet afpakken! teken de pyrotitie!

misschien is het goed om eerste de rest van het forum ook te lezen?
want de petities schieten nu uit de grond en eigenlijk krijgt iedereen wel wat likes en stemmen, maar misschien kan iedereen beter op eentje stemmen. Nu moet ik overal alles liken en stemmen etc. Ik doe het graag, maar weet niet of het zoveel zin heeft.
greetz

Ja er moet gezamenlijke actie worden georganiseerd! De freaks zijn wel bereid om meerdere petities te tekenen maar de kleine liefhebbers en de groep die het gedogen (welke heel groot is) zal niet tig petities gaan tekenen. Hierdoor wordt er geen gezamenlijke vuist gemaakt met alle tegenstanders tegen deze nieuwe wetgeving.

Hoe gaan we dat doen? Misschien willen de moderators van vuurwerkcrew en freakpyromaniacs gezamenlijk deze kar trekken en intiatief nemen? Of een prominent figuur benaderen die landelijk het gezicht tegen deze wet wil zijn. Iemand ideeen?

p.s niet ***lig bedoelt en het is absoluut een goede actie maar laten we gezamenlijk dit onrecht aanvechten.

Of, als deze facebook pagina als een tierelier loopt deze gewoon gebruiken.
Kan ook nog een idee zijn. Maar teveel kleine acties doen heeft geen zin.
greetz

Achter de schermen wordt volgens mij ook wel wat georganiseerd, Almelo.

@ Tjopper: een Facebookpagina is niet de oplossing ben ik bang. Een petitie ook niet (en toch wil ik dat mensen de petitie tekenen en de pagina's liken, het is zo'n kleine moeite en baat het niet dan schaadt het niet).

Ik zal een administrator even een PM sturen of er een nieuwsbrief uitkan met de vraag aan alle leden deze pyrotitie te liken

Deze actie gaat wel goed, maar met likes op Facebook kun je niks. Je moet echt op de officiële petitie site ondertekeningen hebben wil je wat bereiken denk ik...

@pyroguy: Ik weet dat een facebook actie niet hoeft te helpen, maar als je ergens snel door heel het land bekendheid mee kunt krijgen dan is het facebook. Iedereen, of ze willen of niet kan onder ogen zien wat er gebeurt. Dat is een positieve manier van reclame.

greetzz

Je kan zeggen wat je wil, en of het nou werkt of niet, maar deze Facebook pagina loopt zeker wel lekker hoor! En met Facebook likes kan je misschien niks, maar zoals tjopper ook zegt, het is goede reclame wat snel door het land gaat. Dus neem alsjeblieft allemaal even de moeite om deze pagina te liken!

Zou het wat gaan uitmaken dat er door ons getekend gaat worden?

Als wij nu eens reëel zijn en nuchter naar de zaak kijken dan kunnen wij toch nog steeds vuurwerk blijven kopen en afsteken. Goed je moet om 18:00 beginnen maar een ieder weet dat dit bijna niet te handhaven is. Ja moet natuurlijk niet met zakken vol vuurwerk over straat gaan lopen en afsteken maar alles gaat toch gewoon door. De meeste beginnen al op 29 december met afsteken. En is het nu zo erg als de binnen stad van b.v. Hilversum vuurwerk vrij moet zijn. Er zijn toch nog genoeg plaatsen waar wij plezier kunnen hebben aan het vuurwerk.

Back
Bovenaan