Pyrostation Wierden

Hmm bij zen vuurwerk staan ze wel bij verkopers.
Echter is er geen locatie te vinden, en dat is toch erg handig om je vuurwerk af te halen :p !
Facebook en Twitter zijn ook heel erg nieuw en inactief.
De locatie die er staat via zen vuurwerk is Violenhoeksweg 6, Violenhoek, 7641 BE Wierden, Overijssel.

Bij de KVK kan ik ook niets vinden. Dus ik zou niet bestellen als ik jou was tot er meer duidelijkheid is :)

Reken er maar op dat dit wel echt is.
Dat is het pand waar ik afgelopen jaar een winkel zou hebben.

De openingstijden (dagen) zijn nog van vorig jaar zo te zien... 29e is een zondag.
Ook geen telefoonnummer.
Ik bestel pas als ik zeker wat dat ze 'bestaan' :wink:

edit: Zie net omepje's z'n bericht. Echte shop dus? Da's mooi.

ik ken dat pand,ben daar een keer geweest jaren geleden met pyromovies.
daar zit/of zat het kantoor en showroom van Rubro.

de prijzen die ik zie op de site,zien er lekker scherp uit. :)
eind van het jaar misschien maar eens langs gaan.

Weet iemand of pyrostation ook aan losse verkoop doet. In dat geval rij ik na valk daar nog even langs.

Jep !

Vanochtend even aan geweest. Was er voor 9 uur en werd ontvangen met een kopje koffie ! Top geregeld !!

4 tassen vol ratelbandjes meegenomen:D Het is dat het budget op was anders had ik er wel 20 meegenomen:P.

Jep !

Vanochtend even aan geweest. Was er voor 9 uur en werd ontvangen met een kopje koffie ! Top geregeld !!

4 tassen vol ratelbandjes meegenomen:D Het is dat het budget op was anders had ik er wel 20 meegenomen:P.

Zijn de prijzen in de losse verkoop net zo goedkoop als in de webshop van de voorbestelling?

Vanmiddag even geweest, en het was er vrij rustig. Maar wel gezellig en leuk om vader en zoon bezig te zien. Was vriendelijke ontvangen en was ook snel weer klaar. Top service.

Back
Bovenaan