• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Pyrostar] Vlinder

Artikelnaam: Vlinder
Aantal per verpakking: 24
Aantal in karton: Onbekend
Fabrikant/Importeur: Pyrostar
Kruitgewicht: 0,2 gram
Prijs: € 3,00
Effectomschrijving: Knal

Bijlagen

• foto0162g.jpg
    foto0162g.jpg
    83,9 KB · Weergaven: 0
  • foto0160f.jpg
    foto0160f.jpg
    54,4 KB · Weergaven: 0
  • foto0161e.jpg
    foto0161e.jpg
    64 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt door een moderator:
Het moeten mini vlinders voorstellen. Met goede kwaliteit flash kan dit zeker nog wel een leuke knaller zijn. Heb ze zelf nooit gehoord, daar niet van.

Had die dingen vorig jaar ook maar het zijn echt grappige knallertjes. K deed er samen met een vriend telkens 2 in een leeg singleshot mortier buisje. Tegelijkertijd aansteken en de eerste blaast de ander de lucht in en die ontploft in de lucht. Altijd leuk :P

Ik vind er niet veel aan maarja de flash is wel goed dus als je geen strijkers wil kopen is dit wel een leuke vervanging

Voor de knal moet je ze niet kopen, wel voor afwisseling.

Leuk 1 pakje voor erbij, maar niet om er tientallen van weg te stoken.

mischien zijn deze dingen wel leuk voor bijvoorbeeld:
zelf een mat maken met verschillende knallers die van zacht naar hard gaan, en dan met deze beginnen.

Pyroshop had deze beter uit hun assortiment kunnen doen ipv de widowmaker met lont. Daar was nog meer vraag naar dan dit product.

Jammer dat er verschillende verhalen worden verteld door jullie medewerkers. Iemand anders van jullie winkel zei dat de widowmaker met lont uit het assortiment ging omdat er plaatst gemaakt moest worden voor een nieuwe knaller.

rocketgirl is niet duidelijk maar goed lezen heft dat weer op. rocketgirl zegt namelijk dat de vlinders ook uit het assoriment gaan, dus dat betekent de widowmakers ook. De reden dat de vlinders nog te koop zijn en de widowmakers niet meer is dat de widowmakers op zijn en de vlinders nog niet.

Goed lezen helpt voor jou dus blijkbaar ook. In mijn post na rocketgirl praat ik niet eens meer over de vlinder, maar over de reden dat de widowmaker met lont eruit is.

Een andere mederwerker van pyroshop vertelde me een heel ander verhaal, wat ik ook duidelijk vertel. Die zei weer dat de widowmaker met lont eruit ging om het plaatst moest maken voor een andere knaller.

Laatst bewerkt:
Jammer dat er verschillende verhalen worden verteld door jullie medewerkers. Iemand anders van jullie winkel zei dat de widowmaker met lont uit het assortiment ging omdat er plaatst gemaakt moest worden voor een nieuwe knaller.

Dit is mede zo, dus er zijn geen verschillende verhalen!

Back
Bovenaan