[Pyrostar] Valencia Salute's 25m Traca

Status
Niet open voor verdere reacties.
vandaag er eentje gratis gekregen, bedankt Sabrina. Ik ben benieuwd. Hij ziet er in ieder geval cool uit met een mooie doos.

Geluksvogel :p

Hier de fotos van LVT:

6405867637_c5338a03f0_b.jpg

6405869143_be44a3b1aa_b.jpg

:bye:

Sooo 25 meter in 3 seconde voorbij. Wel lekker hoor!

Goede kwaliteit film etc. En is altijd fijn om een filmpje te posten van je producten als ze nieuw zijn. Helpt zeker te weten met het verkopen ervan.

Door de snelheid zou dat niet eens te horen zijn. Tenzij de rest gewoon echt zacht knalt en de laatste enkel en alleen hard. Maar het gaat ook meer om het uiterlijk he, ik zou me niet echt druk gaan maken om die laatste knal. Wil je echt een harde 'finale', dan zou er echt een 10 grams goede kwaliteit knaller aan moeten zitten.

Door de snelheid zou dat niet eens te horen zijn. Tenzij de rest gewoon echt zacht knalt en de laatste enkel en alleen hard. Maar het gaat ook meer om het uiterlijk he, ik zou me niet echt druk gaan maken om die laatste knal. Wil je echt een harde 'finale', dan zou er echt een 10 grams goede kwaliteit knaller aan moeten zitten.

Bij de traca's uit Spanje hoor je het verschil wel goed. De kleine knallers zijn fel, terwijl de vlinder op het eind echt een dreun geeft. Het hoort er eigenlijk wel bij, maar is in België moeilijk te realiseren.

Ging hier na 2 meter al uit, nog een keer ontstoken en toen wel gewoon lekker door geramd.

vandaag deze mat in huis gehaald. Eerste indruk is heel goed. Merkte alleen dat de eindknaller groter is dan hij lijkt. Zit +- een halve cm papier als huls omheen met daartussen lucht. Hij knalt er niet anders om maar in diameter geeft het toch een hele cm extra, vond het een beetje opmerkelijk. Zal na de dag melden wat hij bij mij deed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan