[Pyrostar] Traca 10 meter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeer leuk product. Ik mistte alleen een goede eind knaller. En eigenlijk duurde ie ook te kort. Maak er een mooie collectie van in verschillende lengtes mét eindknal.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Nee naar mijn idee veels te snel voorbij, maarja is net waar je van hou. Ik vind zelf de hindoe rollen mooier en kan er langer van genieten

De verhouding tussen prijs en tijdsduur hangt bij dit artikel inderdaad erg veel naar de prijs. helaas ben je niet heel veel goedkoper uit wanneer je er zelf een maakt met gebuisd lont en losse knallers. In dat opzicht is hij niet duur.

Het nadeel zit `m in de lengte. Hij is eigenlijk te kort. Wanneer je qua beleving meer waar voor je geld wilt kun je er beter 3 of 4 tegelijk van aanschaffen en doorlonten. Kost wat meer, maar dan heb je waarschijnlijk een bevredigender gevoel na afloop dan zo`n slap orgasme van een tientje.
Je moet em verder ook niet vergelijken met een traditionele mat. Hier gaat het om het snellont dat je over een lengte weg hoort én ziet schieten van knal naar knal (hoe groter de afstand daartussen, hoe mooier), de smeulende resten dat het achter laat (en de laatste eindknal die er bovenuit zou moeten komen qua dreun, wat hier dan weer ontbreekt). Maar als die karakteristieke kenmerken jou verder niets doen, kun je deze beter laten liggen, want dan zul je het meer ervaren als een dure "mat" die naar 20 keer boem in 2seconden al weer ophoudt.

Je moet em verder ook niet vergelijken met een traditionele mat. Hier gaat het om het snellont dat je over een lengte weg hoort én ziet schieten van knal naar knal (hoe groter de afstand daartussen, hoe mooier), de smeulende resten dat het achter laat (en de laatste eindknal die er bovenuit zou moeten komen qua dreun, wat hier dan weer ontbreekt).
Dat is inderdaad zoals een echte traca behoort te zijn :)
Totaal anders dan een mat.
In Spanje heb je bijv. ook tot 50 meter, dat is toch echt wel fantastisch hoor! 10 meter is wat dat betreft net iets te snel voorbij, maar het is opzich al geweldig dat ze hiermee begonnen zijn in België. Nu nog die dikke eindknaller erbij en dan is hij echt compleet. Geweldige dingen! Kan ze in Valencia ook nooit laten liggen :D

Prachtig ding, echt 'spitting image' van de echte traca's. De OF traca's zijn gewoon wat vlinders achter elkaar maar deze zien er gewoon professioneel uit. Erg mooi product van Pyrostar. Eigen ervaring; Erg harde klappen, maar gaat wel heel snel. Had dus iets langzamer gemogen.

Knallen waren inderdaad wel aardig, alleen snel voorbij. Maarja dat is een traca he!

Knallen waren wel zoals ik had verwacht, geen dreunen maar meer een chooet nitraat knal. ( iets in die richting.)

Vraag ik me ook af. Met bepaalde kortingen als je deze met veel stuks doorlont krijg je een stuk goedkopere traca dan de mascleta van zena.

Als je een snee maakt aan het eind van de schietlont en je stopt het begin van de tweede traca erin, gaan ze alle twee af..

P.T.S. : 20,5 gram.

Weet iemand hoeveel er in een karton zitten?

Ik hoop dat ze van plan zijn langere versies te maken, net als in Spanje. Zou goed verkopen denk ik zo...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan