• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Pyrostar] Thumping Thunder "silver edition"

Status
Niet open voor verdere reacties.
eigenlijk is er geen vlam meer op een nitraat in belgie :( nou een orginale vlam heee

zo Jij verteld me iets nieuws:wink:
dit is een post van een aardig tijdje terug!
heb hem inmiddels mee gemaakt en vind dit product niet echt anders dan andere nitraten!
geen vlam en een gemiddelde knal.

Met welke andere knallers zijn deze nou te vergelijken?

Want ik zie wel reacties van: geen slechte knaller! of: Beter dan de oude TT.
Maar de oude TT is beduidend zachter dan de Chooêt Banger bijvoorbeeld...

Knalt deze dan ongeveer net zo hard als de Banger, of meer als de Baby vlinders van Chooêt?

Dat gaat toch wel lekker moet ik zeggen!
Klinkt zeker goed en toch wel een schappelijke prijs.

Ik heb er vanavond nog eentje afgestoken.
Ik vind het goede knallers! Mooie flits en harder dan de oude Thumping Thunder.
Ik vond hem zelfs beter dan de Chooet Banger.

Hebben jullie nog thumping thunder nitraten te koop?

Hebben jullie nog thumping thunder nitraten te koop?

Ik ben benieuwd of jullie nog te koop hebben Tthumping thunder, en wat voor prijs?

Mvg,

Jimmy.

Deze flashing cobra en de thumping thunder Silver zijn bij loots te koop. Ik vind het een redelijke prijs.http://www.youtube.com/watch?v=SlvErQEmt9E image

Flashing cobra
Nieuw in ons assortiment 2010!

Knaller die een titanium boeket geeft op de grond

€3,50 per doosje van 5 stuks

vaste aanbieding: 5 doosjes voor €15 i.p.v. €17,50
Hier een filmpje van de Flahsing cobra:
http://www.youtube.com/watch?v=SlvErQEmt9E

image

Thumping Thunder Silver
Nieuw in ons assortiment 2010!

Nieuwe thumping thunder nitraten!

20 nitraten in een pakje voor €10

introductiepromotie: 3 voor €20

Ik haal van flashing cobra 5 pakjes.
en van Thumping thunder Silver 3 pakjes!

Ik heb er dit jaar 1 pakje van gehad, en moet zeggen dat ik ze in het begin nogal aan de kleine kant vind. Ik kan me nog herinneren dat de nitraten van vroeger altijd een slag groter waren.

Wel vind ik dat ze erg goed zijn afgewerkt! Ook zit er een mooie lange lont aan, en er komt toch best nog wel een goed harde knal vanaf. Ik ervaar ze een beetje zoals de Choeet Bangers, maar dan een tikkeltje zachter en minder druk.

Maar ik ga er volgend jaar toch zeker weer een paar pakjes van halen! Ze hebben er een geslaagde nieuwe knaller van gemaakt. Wel jammer dat er geen vlam bij zit, dat had ze nog wat beter kunnen maken. Maar wie weet, misschien veranderen ze dit nog wel in de toekomst!

Ik vond ze gelijk (sommigen iets harder) aan de Chooet Banger.
Ze zien er goed uit en hebben ook een mooie flits(bol).
Ik heb ze alleen niet onder water getest.

~Flipperkip

onderwater zijn het geweldige dingen. ze zinken diep en dan nog voel je als je aan de kant staat of op het bruggetje erboven de grond trillen. zijn mooie klappers zowel op de grond als in het water.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan