[Pyrostar] The Black one (mega nitraatmat)

Status
Niet open voor verdere reacties.

pyropim

VWC lid
Rond 20 september komt Pyrostar met een nieuwe mega nitraatmat uit "de Black one" deze mat zal naar alle waarschijnlijkheid de hardste knalmat van België zijn.
Deze mega nitraatmat heeft 180shots en komt uit de zelfde fabriek als de Supero's.De knallen zijn te vergelijken met goede nitraten. deze mat moet wel ophangen worden en duurt +-75 seconde.

3035 The Black one
180 shots

Euh, klopt dat '75sec.' wel? Dan is ie wel heel langzaam :p moet zeker 7enhalve seconde zijn?

Gaaf ding hoor, ziet er goed uit. 'k Zou 'm graag in 't echt horen.

Euh, klopt dat '75sec.' wel? Dan is ie wel heel langzaam :p moet zeker 7enhalve seconde zijn?

Gaaf ding hoor, ziet er goed uit. 'k Zou 'm graag in 't echt horen.

Dit klopt 75seconde, +-2/3 per knallers per seconde, en ik kan je verzekeren hij is echt BIZAR goed

Nou Nou dat ziet er fijntjes uit! Dit zal ongetwijfeld een toppertje worden. Hopelijk kom er nog een leuke actie met de mat!

50 pleuro daar heb je 2 nitraat matten voor. Pff wat een prijs voor een 180 shots mat. daar moeten dan wel erg dikke klappen van af komen wil ik dat kopen. maar dat zie ik niet gebeuren onder de Belgische wet.

50 pleuro daar heb je 2 nitraat matten voor. Pff wat een prijs voor een 180 shots mat. daar moeten dan wel erg dikke klappen van af komen wil ik dat kopen. maar dat zie ik niet gebeuren onder de Belgische wet.

Wacht nou maar gewoon af...

Inderdaad, kunnen misschien wel klappen rond de mammoth of supero vanaf komen, die zijn toch ook gewoon legaal?

Ik verwacht hier eigenlijk echt heel erg veel van, en zal volgens mij ook zeker een topper worden!

In belgie mag een mat toch maar 250 gram kruit bevatten?
Hoe kan deze mat dan knallen als "Goede" nitraten?
:)

In belgie mag een mat toch maar 250 gram kruit bevatten?
Hoe kan deze mat dan knallen als "Goede" nitraten?
:)

de tumping thunder van pyrostar heeft maar 0.9 gram kruit en knalt harder dan de 2gr tt thunders. Het kruit dat gebruikt word voor deze mat is gewoon heel zuiver!

Er zou per knaller bijna 1,4gram in mogen zitten, en ik weet niet meer wie het zei maar in de chat zei iemand dat die hulzen zo hard zijn dat je ze niet eens ik kan knijpen dus dat gecombineerd met 1,4 gram super zuiver flas kan een flinke dreun geven hoor!

de tumping thunder van pyrostar heeft maar 0.9 gram kruit en knalt harder dan de 2gr tt thunders. Het kruit dat gebruikt word voor deze mat is gewoon heel zuiver!

Maar dat zijn ook geen "goede" nitraten he :bonk:

Met zuiver bedoel je waarschijnlijk een andere compositie of een verbeterde compositie dmv fijner gemalen grondstoffen of het gebruik van donker aluminium (eckhart e.d)?

Hoe dan ook ben ik wel benieuwd want met 1.3 gram per knaller is dit volgens mij de zwaarst geladen mat van belgie.

En als ie tegenvalt ga ik zelf wel weer voor 50 euro zitten knopen.

de tijd staat ook niet echt bepaald stil bij pyrostar.
prachtig product met een gewoon te gekke verpakking en stoer uiterlijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan