• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Pyrostar] Supero's

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja ik denk ook dat dit de hardste knaller is uit belgie tot nu toe persoonlijk vind ik het een top product en van alle knallers die er nu zijn steekt ie er toch boven uit, Pyrostar heeft eigenlijk allemaal top producten!

ik vindt de trueno van pyrostar de hardste van belgie,
ik heb deze en de supero meerdere malen naast elkaar gelegd en ik vondt de trueno net een tikkeltje harder gaan, en geeft een dikkere dreun.

OT
dit zijn echt lekkere knallers,
alleen bij mij zaten de knallers ook onder het kruit kwam erachter toen ik er een in mijn hand had en mijn hand helemaal zilver zach:p
maar de knal was er niet minder om!

supero.png

Een overdoos van 50

Heb zelf geen ervaring met de Supero, wel met de Thunder Cracker en Scorpio van Salon Roger. Hoe is de knal in vergelijk? Scheeld het veel of valt het mee? Toch best wat prijsverschil tussen de Supero of TC.

Laatst bewerkt:
De supero van 2010 ook meegemaakt, en deze knallen gewoon erg lekker. Aangezien ik geen 2009 versie had om te vergelijken, kan ik niet met feiten komen maar voor mijn gevoel gingen ze in 2009 even hard als in 2010.

Ze knallen een stuk harder dan de ricasa no3, en ik denk dat ze zeker wel in de buurt komen van de ricasa no4. Ze hebben ook hetzelfde uiterlijk en zelfde afmetingen.

Echt toppers dit!

tot mijn grote geboegen heb ik nog een hele verpakking 2009 versie gevonden op de zaak.

deze ga ik bewaren en Z.S.M vergelijken met de 2010 versie, die ik idt jaar helaas ben mis gelopen.

maar ze blijven goed

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan