• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Pyrostar] Supero's

Status
Niet open voor verdere reacties.
Da's goed nieuws. Ik hoop dat ze snel binnen zijn:cool:
Weet je toevallig ook hoeveel kruit er te weinig in zat? Gewoon nieuwsgierig...
Zal niet veel zijn joh, als ze niet helemaal afgevuld zijn zal het misschien 0.1-0.2 gram zijn in het uitzonderlijkst.
Dus de knal zal misschien ietsjes harder zijn maar dat zal je niet snel merken.

Wel netjes dat het toch nog word bijgevult, denk niet dat men verwacht had aan de knal te horen dat ze zelf nog te weinig kruit bevatten.

Zal niet veel zijn joh, als ze niet helemaal afgevuld zijn zal het misschien 0.1-0.2 gram zijn in het uitzonderlijkst.
Dus de knal zal misschien ietsjes harder zijn maar dat zal je niet snel merken.

de verbetering van knal hoor je duidelijk,
heb ze zelf al enkele keren vergeleken.

pyropim

Wat een dingen!

Naar mijn zin de (bijna) perfecte vlinders, alleen wat aan de dure kant.
Mooie dreun, geen beton. Kortom, GEWELDIG!

Je kan hier zowiezo natuurlijk voor de zekerheid naar vragen. Maar de overdozen dus die per 5 pakjes(10 stuks) verpakt zitten zijn nieuw!

Laatst bewerkt:
Is er ook een korting op een overdoos? Als je het omrekent zou het 22,50 moeten kosten zonder een dergelijke korting.

Heeft er iemand toevallig de oude en nieuwe al met elkaar kunnen vergelijken?

Als iemand ze al heeft vergeleken dan word dat hier vanzelf wel gemeld door diegene. En ik denk niet dat er al te veel verschil in zit, als je een paar harde klappen hebt gehoord op O&N is dat verschil alweer te verwaarlozen...:)

En ze waren al echt goed, ze knalde (naar mijn mening) tegen een fenix nitraat aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan