• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Pyrostar] Super V

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laatst in baarle zien liggen bij de pyroshop. In de etalage lagen dummies daar stond gewoon 2gram op deze leuke vlinders

Drukfoutje, er zit natuurlijk gewoon 2 gram in!

Eerlijk gezegd vond ik ze tegenvallen. De oude 3040 vlinder gingen naar mijn idee harder en ook de Devil Thunder klapt zeker goed en naar mijn ervaring harder dan de Super V vlinder. Al knalt die nog steeds hard natuurlijk

Iemand anders nog diezelfde ervaring?

Er vallen mij aan het doosje 2 dingen op:
Ten eerste staat erop dat ze geïmporteerd zijn door Pyrostar, maar het identificatienummer begint niet met 'PYR' maar met 'BRO' (Broekhoff?). Ten tweede, er staat een 'explosief' symbool op, ik ben dit nog nooit eerder tegengekomen.

Nog even voor de goede orde, ik heb enkel het doosje in bezit en dus geen illegaal vuurwerk. Ik heb het doosje van een vriend gekregen, omdat ik die verzamel.

23v0xa0.jpg

Met een vertraging van 5sec moet je wegrennen met een snelheid van minimaal 5m/s, dit is minder dan de helft als wat meneer Bolt gehaald heeft. Moet lukken toch? :D

Pyrostar is een apart bedrijf maar heeft banden met broekhoff. Verder weet ik niet hoe dat zit en ik geloof dat pyrostar er ook niet van houdt als dit besproken wordt.

Wat ik weet is dat Broekhoff de Pyrostar lijn van Nederland importeert. Maar ik kan begrijpen dat Pyrostar er niet zo blij mee is als dat hier besproken wordt, dus ik ga er niet verder op in. Nog steeds vraag ik me af waar dat 'explosief' symbool voor is. Zou natuurlijk ook gewoon voor de sier kunnen zijn, maar als iemand het zeker weet, hoor ik het graag!

Wat ik denk is dat Pyrostar de " op de leggen " Supervlinders wilt nabootsen. Op de Super v staat op de vlinder zelf; op de leggenen. Een opmerkelijke drukfout precies bij op de leggen.

-Knalvuur

Wat ik denk is dat Pyrostar de " op de leggen " Supervlinders wilt nabootsen. Op de Super v staat op de vlinder zelf; op de leggenen. Een opmerkelijke drukfout precies bij op de leggen.

-Knalvuur
Das toch mooi man!
Ouden tijden her leven.
Heerlijk.

3045.png

Vernieuwd!! Hardste knaller van België !!
10 euro per doosje van 10 stuks en 45 euro voor een slof van 5 doosjes van 10 stuks!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan