Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Voor die prijs kun je er zelf 5 maken onderhand.
Ik weet twee winkels waar je dat kunt kopen, maar ik mag jou van de moderators hier niet verder mee helpen omdat de betreffende webwinkels zich in landen bevinden die hier worden geboycot. Veel succes met zoeken.waar haal je dan ign Timefuse ?
Hoe lang zal zo'n ding zijn? Halve meter of zo, kost dan gemiddeld €1,50 aan lont. Koop je truenos risaca voor de gunstige prijs van €12,50, dan heb je er in verhouding 26 voor ongeveer €10,50. Voor zo'n €12 kun je dit product zelf maken. Ik zei 5 stuks, maar zonder overdrijven kun je voor de vraagprijs zelf 3 stuks maken dus.
Ik weet twee winkels waar je dat kunt kopen, maar ik mag jou van de moderators hier niet verder mee helpen omdat de betreffende webwinkels zich in landen bevinden die hier worden geboycot. Veel succes met zoeken.
Hoe lang zal zo'n ding zijn? Halve meter of zo, kost dan gemiddeld €1,50 aan lont. Koop je truenos risaca voor de gunstige prijs van €12,50, dan heb je er in verhouding 26 voor ongeveer €10,50. Voor zo'n €12 kun je dit product zelf maken. Ik zei 5 stuks, maar zonder overdrijven kun je voor de vraagprijs zelf 3 stuks maken dus.
Ja maar dat is oneerlijke concurrentie. Je kunt Poolse knallers niet vergelijken met de Belgische en ook dat je dit maakt moet je dan eigenlijk doen van producten uit dat land in dit geval België. Je moet het eigenlijk per land beoordelen.
En voor België is dit zeker een woest ding!
Ja maar dat is oneerlijke concurrentie. Je kunt Poolse knallers niet vergelijken met de Belgische en ook dat je dit maakt moet je dan eigenlijk doen van producten uit dat land in dit geval België. Je moet het eigenlijk per land beoordelen.
En voor België is dit zeker een woest ding!