[Pyrostar] Special Celebration Cracker 500 shots

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waardeloos afgewerkt, overal kruit als je het papier erafhaalt en tientallen knallers die eraf pleuren. hoop maar dat ie wel een beetje knalt.
En waarom niet hetzelfde als de CT500 van Bonbridge, gewoon een rood papier over de opgevouwen mat ipc van over de hele lengte van de mat???

Geweldige matten!! Met korting de helft van de prijs van Bonbridge CT500 maar doen er niet voor onder!

Geen problemen met de mat. Kan hem heerlijk uitrollen, veel papier is dus ook veel snippers en geweldige knallen. Goed product, alhoewel ik graag de 19,- extra uit geef voor de hindoe 4000 die nog net ff een stapje harder is en een eindbom heeft.

Waren erg snel dit jaar, bijna tempo Choeet. Wel bruut geweld maar van mij mag het iets minder snel.

Ik heb inderdaad deze nitraat matten aangeschaft omdat ze langzamer zouden zijn dan de choeet versie, maar deze gingen gewoon bijna net zo snel.

Knallen waren goed, tempo MOET lager.

Ik heb inderdaad deze nitraat matten aangeschaft omdat ze langzamer zouden zijn dan de choeet versie, maar deze gingen gewoon bijna net zo snel.

Knallen waren goed, tempo MOET lager.

Heb je m opgehangen of neergelegd? Vind een lager tempo bij zulke matten juist zonde. Maar ieder zijn eigen smaak natuurlijk..

is er kwa tempo nog wat veranderd?
speelt pyrostar in op de wensen voor mensen die hem langzaam willen door een snelle en een langzamere versie uit te brengen?

En is er ook nog iemand weet of ze dit jaar een normaal tempo hebben?
Zou er best een paar willen maar opgehangen een sec of 30-40 is toch wel mijn criterium.

En is er ook nog iemand weet of ze dit jaar een normaal tempo hebben?
Zou er best een paar willen maar opgehangen een sec of 30-40 is toch wel mijn criterium.

30-40 seconden gaat niet lukken denk ik erg snel deze mat,als je hem ophangt rond de 15-20 seconden maximaal.Als je hem liggend afsteekt rond de 10 seconden,maar kan ook sneller door vonk overslag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan