[Pyrostar] Special celebration 2.000sh nitraatmat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeker een mooi rolletje. En ik denk dat ik deze dit jaar maar ga nemen wand vorig jaar had ik egt een slechte Chainthunder 2000 (connector) van Bonbr.

ja, de prijs wil ik ook graag weten. Ook de karton inhoud ben ik benieuwd naar.. prachtrol, afgaand op het filmpje!

Pim vertelde net in de chatbox dat deze voor €75 in de winkel ligt.
Een mooie prijs voor dit mooie stuk vuurwerk lijkt me zo.
Het is erg makkelijk aan elkaar te klikken en met het tempo zit het ook dik in orde :)

Inderdaad, voor 4 500sh. chaithunders ben je meestal al tegen de 100 euro aan kwijt, en nu heb je er nog een eindknaller eraan ook!

Op 1 of andere manier ben ik steeds meer in voor pyrostar:)

je kan deze mat ook nog enkele keren verlengen,aan alle matten van pyrostar is een extra klick systeem voorzien zodat je oneindig lang kan gaan. Je kan er ook bv een normale pyrostar rol voor doen.

Pim

ik vind het idd ook een erg leuk idee, zo kan je met die special celebration 500, vast gemaakt aan de 2000 nog een flinke mat gaan opbouwen ,

Maarja de rollen van pyrostar hebben een veel hoger tempo dan de chainthunder ( als ik de filmpjes moet geloven ) . Dus dan zou het ook wel raar zijn, eerst die rol dan de chainthunder, tenzij de chainthunder natuurlijk echt uitsteekt. :)

Ik vind het "verbindingssysteem" er zo op film erg mooi en goed uitzien hoor. Mooi product en ook handig dat je andere matten er aan kunt vastklikken.

Foto van Harry Loots, hier zie je ook goed het klik systeem:

nitraatmat202000.jpg

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan