[Pyrostar] Multi finale chinese rol met 7 eindbommen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmm, commentaar alom over het vlot achter elkaar afgaan van de eindbommen. Ik vond dat juist een sterk punt! Wanneer je van een 100.000 klapper houdt, houd je van tempo en dan moet ik niet hebben dat de finale juist een vertraging kent. Nee, heel mooi en hierdoor is de climax lekker lang.

naja, ik hoor duidelijk 7 eindbommen. je 'hoort' het geweld harder worden elke keer dat er eentje afgaat. leuk ding hoor! ze zijn goed bezig bij pyrostar.

de multi finale kost 95 euro bij pyroshop in de mollenstraat
ik vind deze roll wel erg duur maar ik heb een filmpje gezien bij pyroshop gezien
en het lijkt mee een top mat maar voor dat geld komt ie niet in mijn colletie

heeft iemand hem ook gehad afgelopen wisseling? ik zie dat hij nu in de aanbieding is. ben wel nieuwsgierig hoe hij bevallen is

Ik blijf het jammer vinden dat ze niet een triple harts hebben gemaakt ipv deze met 7 kleine eindbommen op het einde.

Het is een mat van wereldformaat:Dheb hem gehad afgelopen jaarwisseling, zeker is die aan de prijzige kant maar hij is wel top :applause:Wat een geweld!!:thumbsup:

wat een geweld zeg.
Alleen ja 95 euro is echt een beetje teveel van het goede, maar als je budget het toelaat zou ik hem zeker kopen.

Bonbloca

Ligt het aan mij of zijn deze rollen gewoon aan 1 stuk? Ik heb niks hoeven doen behalve uitrollen, wel klikdingetjes gezien maar alles zat al vastgeknoopt met touw leek wel.

Ligt het aan mij of zijn deze rollen gewoon aan 1 stuk? Ik heb niks hoeven doen behalve uitrollen, wel klikdingetjes gezien maar alles zat al vastgeknoopt met touw leek wel.

Bij mij zat 1 deel niet vast.

Verder een perfecte rol, knalde als een old school rol.
Helaas gingen bij mij 6 eindbommen niet af.
Dus die heb maar op een smeulende cake gegooid.
Niet verandwoord, maar ik had wel iedereen gewaarschuwd.

Iemand deze afgelope jaar nog gehad?
Ut is al meer dan een jaar stil rond deze rol!
En eigelijk vind ik dit een van de hardste en orgineelste rol op de belgische markt.
Wordt deze nog wel verkocht? En wat is de prijs?

Alle 100k's mochten afgelopen jaar niet meer verkocht worden omdat ze opgerold waren en dus nog worden gezien als 1 geheel. Daarom is OF toen de tijd met de ''opgevouwen'' versie gekomen.

Pyrostar verkocht afgelopen jaar de 100.000 klapper als 3 rollen, dus soort van 3 x 30K rollen. Alleen dan iets langer lijk me.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan