[Pyrostar] Multi finale chinese rol met 7 eindbommen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is er al een filmpje van deze rol? Lijkt me wel wat 7 eindbommen achterelkaar. Wat gaat de prijs worden van deze rol?

nja als de prijs dan werkelijk 95euro is en als er een filmpje word gepost warop de rol goed is te zien/horen zal ik als het me bevalt deze halen, betaal je wel 20euro meer dna de original rol maar heb je weliets beters lijkt mij.

maarja we zullen iswachten op een filmpje als hij komt :D

hey pim , is deze inmiddels al binne, getest en eventueel een filmpje en prijs? ben benieuwd,

hey pim , is deze inmiddels al binne, getest en eventueel een filmpje en prijs? ben benieuwd,

Rol is binnen.
Heb de dummy gezien en ziet er meesterlijk uit.
Prijs is 95 euro.
Filmpje kan ik even niet uit me hoge hoed toveren.
Ik heb immers ook geen hoge hoed.

best wel aan de dure kant, als je een white horse/horse brand kan krijgen voor 60,-
heb deze mat nog nooit gehad, maar denk niet dat die 7 eindbommen veel voorstellen.

Je zegt het zelf al, hoe kun je nou oordelen zonder het product ook maar ooit ZELF gezien/meegemaakt te hebben. Het speciale is juist die 7 eindbommen, misschien valt t mee, misschien tegen.

best wel aan de dure kant, als je een white horse/horse brand kan krijgen voor 60,-
heb deze mat nog nooit gehad, maar denk niet dat die 7 eindbommen veel voorstellen.

Best wel aan de dure kant ?
Het is over het algemeen al bekend en bekender aan het worden dat de rollen van pyrostar harder knallen dan de andere merken. Dit komt omdat deze knallers nog met de hand gemaakt worden en er beter flash kruit in zit. in elk van de 7 eindbommen zitten 19 knallers van 2 gr om een vergelijk te geven in de meeste horsebrand rollen en in de 100.000 knoop zitten slecht 7 knallers per eindbom enige verschil is dat er meer karton rond die rotjes zit en slechter knallen. ter info in een 100.000 rol van pyrostar zitten zelf 61 knallers in de eindbom.

Op het eerste zicht valt dit allemaal niet op tot je ze naast elkaar afsteekt.............

Je zegt het zelf al, hoe kun je nou oordelen zonder het product ook maar ooit ZELF gezien/meegemaakt te hebben. Het speciale is juist die 7 eindbommen, misschien valt t mee, misschien tegen.

Moet je wel ff verbeteren, want hij zegt 'DENK' , dus hij oordeelt niet, hij denkt het. En dat meld hij. :)

@ Pyropim, ik merkte al bij sommige filmpjes dat de snelheid er ook dik in zit! Vind dat echt fijn, want vorig jaar die van Original meegemaakt, en de snelheid was een beetje laag waardoor de mat niet echt goed overkwam.

Ik dacht trouwens eerst ook dat het een beetje aan de dure kant was voor een rol, maar dat komt omdat ik me niet kan voorstellen dat het een leuk effect geeft dat de eindbommen om ste beurt af gaan. Maar zoals pyropim het zegt moeten de eindbommen echt een spektakel zijn. Gaan ze trouwens snel achter elkaar, of langzaam? Wat moet ik me daarbij voortellen?

Alvast bedankt :)

@masterbsc had het niet gezein.

maar word een beetje moe ronde het verhaal van horsebrand, dit merk bestaat al lang niet meer en iedereen in china gebruikt dit label en de knal is vaak echt niet goed. Heb vorige week nog een rol van een collega gezien en dat was echt een drama traag tempo en echt slechte zachte knallen en geen felle zilvere flitsen maar meer oranje. dit zijn rollen die wij niet importeren. Bij pyrostar hebben we er voor gekozen om voor de kwaliteit te gaan waardoor onze inkoop ook een stuk duurder is maar de eindconsument moet hier niet voor bij betalen. Maar blijkbaar zijn er mensen die enkel maar trouw zweren bij Horse brand en pyrostar rollen duur zijn omdat ze geen horse brand zijn. .....

@masterbsc had het niet gezein.

maar word een beetje moe ronde het verhaal van horsebrand, dit merk bestaat al lang niet meer en iedereen in china gebruikt dit label en de knal is vaak echt niet goed. Heb vorige week nog een rol van een collega gezien en dat was echt een drama traag tempo en echt slechte zachte knallen en geen felle zilvere flitsen maar meer oranje. dit zijn rollen die wij niet importeren. Bij pyrostar hebben we er voor gekozen om voor de kwaliteit te gaan waardoor onze inkoop ook een stuk duurder is maar de eindconsument moet hier niet voor bij betalen. Maar blijkbaar zijn er mensen die enkel maar trouw zweren bij Horse brand en pyrostar rollen duur zijn omdat ze geen horse brand zijn. .....

vorig jaar had ik voor het eerst klik rollen van white horse van dolfijn, zelfs deze hadden een zeer snel tempo:)

white horse en horse brand heeft zijn naam waar gemaakt. dat moet pyrostar nog gaan doen met deze rol. dus voordat je komt zijken over dat andere mensen trouw zweren aan andere bekende merken, zul je toch wel eventjes een paar jaar moeten wachten om echt te zien of de consument deze nieuwe rol ook goed vindt.

in 100k rollen van horse brand/white horse zat ook goeie handel, omdat de inkoopprijs bijna niks voorstelt tegenover de verkoopprijs in de winkels. athans nu ook niet meer omdat er nog alleen maar klik te verkrijgen is in belgie.

White horse en Horsebrand stickers worden op 50% van alle matten die uit china komen geplakt :rolleyes: Denk maar niet dat 1 van die honderden fabriekjes ook echt van de originele horsebrand is of die kwaliteit handhaaft. De stickers worden gewoon op alle rollen geplakt omdat het Horse label zo'n 10 jaar geleden wel steengoed en wellicht de beste was.

Ik ben heel erg benieuwd naar deze rol, mocht ik hem kunnen bemachtigen denk ik dat ik hem ga proberen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan