[Pyrostar] Mega Celebration

Status
Niet open voor verdere reacties.

*kevin*

VWC lid
Artikelnaam: Mega Celebration
Artikelnummer: 3018
Importeur: Pyrostar
Aantal per verpakking: 1 stuk
Kartoninhoud: Volgt
Effectomschrijving: De orginele Chineese rol van 100.000 schoten
Prijs: €75,00

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken Pyrostar voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
`dan ben jij de echte horsebrand whitehorse rollen niet gewend die zijn nog kortter heerlijk!!

nou jeffo ik ken de horsbrand rollen heel goed!
en die gaan idd stuk harder maar sneller.....? duuren tog zeker 40sec
maar voor een 100k uit belgie (vergelijk hem met bonbridge,original,salon huis merk enzv)
is dit een erg snelle rol.

Prachtrol!

Deze is neem ik aan ook door verbindingspunten aan elkaar vast te maken?
Hij gaat in ieder geval beter dan de rollen van OF welke ik vorig jaar had, en komt opzich redelijk in de buurt van een horse brand, al zijn het wat lichtere klapjes.

Jammer dat het beeld en vooral het geluid erg vertekend is.. klinkt meer als een mat met 4 chainthunders 500 op elkaar..

Maar alsnog wel goed dat er moeite word gedaan om te filmen:)

idd bijna net zo goed als de echte horse brand. ik kon ze goed vergelijken want we hadden ze na elkaar afgestoken(hangend). hb=hardere knallers en iets sneller

Door de veel snellere tempo van deze rol kan ik al aannemen dat hij harder gaat. Plus de zeer goede reacties die ik van iedereen hoor.

Maar dan heb je nog geen antwoord op je vraag, omdat ik niet uit ervaring spreek..:) Maar je kan het denk ik zelf wel beetje inschatten.

ik had de 50,000 rol van pyrostar. gaan echt heerlijk hard en fel, snippers vliegen in de ronte em dan die heerlijke eindbom

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan