[Pyrostar] Mega Celebration 100.000

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Koetje voor mij voor erbij ja. Ik heb liever een horsebrand, en dan als afsluiting even een bak lawaai ofzo :) Het is wel heel bruut dat hij zo snel gaat, maar soms wil je net iets langer genieten van een dikke mat of iets dergelijks :) Heel persoonlijk natuurlijk.

Ah zo, je bedoelt dat deze te snel, ik dacht dat je kwaliteit minder vond.
Deze is wel erg snel, ik had de 45.00 van Pyrostar en die duurde langer dan deze, was een erg goede mat.

Gaat deze altijd zo snel als op de video van mollyman?

Het hangt er o.a. vanaf of je hem ophangt of neerlegt, hangend gaan matten langzamer dan wanneer ze liggen maar dit is sowieso al een vrij snelle mat, op het filmpje van genius gaat hij ook in rap tempo af.

Heb vernomen dat deze niet meer geproduceerd worden. Geen flauw id wat de reden daarvan is of zou kunnen zijn.. Iemand die weet wat ermee aan de hand is?

Slecht nieuws! Zo te zien is de rol van de prijslijst van de pyroshop verdwenen, en de multifinale is ook weg. Nou kun je natuurlijk ook twee keer de 50k kopen, maar dat is dan weer €90. Ik hoop echt dat dit niet permanent is door een of andere regel of zo.

Ik hoorde dat de klik systemen van de grotere rollen eruit moesten en daarmee ook de grote rollen dus. Of ze nog terug komen of dat er een oplossing is gevonden weet ik niet, laten we maar wachten op antwoorden van Pyroshop zelf zonder te gaan speculeren hier.

Ik hoorde dat de klik systemen van de grotere rollen eruit moesten en daarmee ook de grote rollen dus. Of ze nog terug komen of dat er een oplossing is gevonden weet ik niet, laten we maar wachten op antwoorden van Pyroshop zelf zonder te gaan speculeren hier.

Dan houd je toch een knoopsysteem over?

Mischien mogen ze ook niet meer boven de 250gr meerdere rolle n op 1 rol leggen/leveren..
Dan nog..

hier mijn oplossing (BE doe je voordeel er mee).
Maak een karton met 4x 25k's en 1 rol daarvan krijgt een eindbom.
zog dat elke rol verpakt zit in overdoosje zo heb je 4 echte losse rollen.
zorg dat bij 3 rollen op het einde en op het begin (rose)wasag lont bevesticht zit..
Zo een kind doet de was..

Mischien mogen ze ook niet meer boven de 250gr meerdere rolle n op 1 rol leggen/leveren..
Dan nog..

hier mijn oplossing (BE doe je voordeel er mee).
Maak een karton met 4x 25k's en 1 rol daarvan krijgt een eindbom.
zog dat elke rol verpakt zit in overdoosje zo heb je 4 echte losse rollen.
zorg dat bij 3 rollen op het einde en op het begin (rose)wasag lont bevesticht zit..
Zo een kind doet de was..

Op die manier gaat de prijs ook weer aanzienlijk omhoog. Wie zit er op rollen van 80.- te wachten..

Ik had verigjaar rollen van pyrostar en rollen van original
Van original zijn echt heerlijk.
Maar er is niks die de rol van pyrostar verslaat.

Lekkere tempo, lekkere knal kortom heerlijk.
vergelijkbaar met de horsebrand rollen van salonroger

3xh, een rose snellont is niet eens nodig, leg de uiteindes een paar cm tegen elkaar aan en deze loopt gewoon door! Tevens is verpakken in overdoosjes niet nodig, je mag gewoon 4 rollen in een karton hebben volgends wetgeving.

Deze was naar mijn mening iets beter dan de rollen van original, beter tempo en betere eindbom.over het algemeen. Helaas worden ze al een tijdje niet meer gemaakt.

Ik heb vandaag de 100.000 knaller gekocht. Kreeg 2 dozen mee. Thuis aangekomen uitgepakt om te kijken... En kwam tot mijn grote verbazing erachter dat ik 2 eindbommen heb.. Klopt dit en heb ik wel een 100k? Want het lijkt op een 30k misschien 50k..

Lijkt me niet deze rol heeft gewoon 1 eindbom normaal gesproken dus misschien hebben ze je de verkeerde meegegeven?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan