• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Pyrostar] Flashing thunder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Corsair knalt deze er uit. Duidelijk. Dit zijn echte budget nitraatjes. Niet dat ik ze niet aanraad, want ze kosten niks.

voor de prijs is het wel een leuk dingetje denk ik
maar niet hele harde knal

ik vind het wel leuk dat ze er een zilverlont bij hebben gedaan
dat is toch wel extra waar voor je geld

Lontje is inderdaad wel geinig. Voor die paar euro`s leuk om een pakje aan je knal collectie toe te voegen

Deze knaller is uit collectie en zal niet meer terug komen.
uiteraard zal er wel een alternatief voor deze knaller komen.

Gr
Pyropim

Beste Pim kunt u ook vertellen wat de reden voor dit besluit is?
Is het dat deze knaller niet volgens verwachting presteerde?
Is het omdat de levering niet van harte gaat?
of omdat deze afgekeurd is?
Of gewoon moet plaats maken voor een nieuwe(betere) versie?

Ik ben erg benieuwd.
Vind het wel jammer want vond de look erg leuk van deze knaller.

Beste Pim kunt u ook vertellen wat de reden voor dit besluit is?
Is het dat deze knaller niet volgens verwachting presteerde?
Is het omdat de levering niet van harte gaat?
of omdat deze afgekeurd is?
Of gewoon moet plaats maken voor een nieuwe(betere) versie?

Ik ben erg benieuwd.
Vind het wel jammer want vond de look erg leuk van deze knaller.

Deze knaller maakt gewoon plaats voor nieuwere knallers,
We willen een goed en overzichtelijk assortiment aanbieden
Het assortiment zal dit jaar redelijk uitbreiden en daarom moeten er ook producten verdwijnen samen met nog andere items verdwijnt deze dus.

Deze knaller maakt gewoon plaats voor nieuwere knallers,
We willen een goed en overzichtelijk assortiment aanbieden
Het assortiment zal dit jaar redelijk uitbreiden en daarom moeten er ook producten verdwijnen samen met nog andere items verdwijnt deze dus.
Wordt deze knaller ook een budget-knaller van 4/5euro of wordt deze duurder?
ontopic: vond deze lekker knaller voor het geld, en stond er behoorlijk van versteld zo'n knal voor deze prijs.

Vond de knal niet echt hard, maar voor de beginnende stokers is dit wel perfect. Hadden een zilver fontein lontje als ik het goed heb. Vond ze daardoor wel speciaal.

Er is nog een knaller met dat zilver lont als ik het goed heb? Ik dacht de Thunder Salute.
Of gaat die ook uit de handel?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan