• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Pyrostar] El Gordo (WCT)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb er ook een pakje van meegenomen en ik vind het maar grote dingen Ze zijn groter dan zon golden cracker snipperbommetje van hong deng long

Deze zijn niet zo best bedoel al er maar 10 werken van de 25,is dat wel een duur geintje voor 1 euro per stuk.

Was leuk om er 1 pakje van te hebben. Ik vond zelf de fluit en crackling kort en de knal redelijk. Bij mij deden ze het wel allemaal en ik vond het produkt qua uiterlijk ook afgewerkt.

Ik heb hier een voordeel verpakking van gehaald, ze zijn allemaal afgegaan.
De fluit, crackling en sier zijn idd redelijk.
Volgend jaar weer ...

ik vond ze wel grappig om erbij te hebben.
De knal vond ik vergelijkbaar aan een thunder salute. Dus niet echt een geweldige knal voor die prijs.

vond het een minder product!
slechte lont veel knikken en zit los in de knaller.
de huls is extreem groot dat vind ik overbodig (maar pim heeft er een goede rede voor)
de extra huls er om heen zou voor stabiliteid zorgen!
de fluit en crackling vond ik erg kort! dat vind ik geen probleem wanneer de knal wel in orde zou zijn!
helaas was de knal niet denderend!

tog vind ik het een leuk product vooral ook orgineel gemaakt door pyrostar!
alleen de prijs houd me tegen! een eurotje goedkoper en het was beter tedoen!

staat niet op de site van loots maar volgens mij verkopen ze hem nog wel, als je het zeker wil weten mail/bel ze.

Dus Loots heeft ook knallers die niet op de site staan? Want ik ben lijstjes aan het maken gebaseerd op de site, maar als dat niet de hele collectie is... De prijslijst van ze kan ik ook niet vinden :(

Het is wel met meer producten bijvoorbeeld ugly joe titanium thunder 1308 en dus de el gordo. Als je het zeker wil eten kan je ze gewown bellen

Loots heeft veel meer en andere producten dan op de site staat en die site is ook nooit up to date, en hebben veel producten die op de site staan niet eens op voorraad zeker niet in deze tijd van het jaar, maar daar hebben ze dan weer allerlei vervangers voor. Ik mail zelf altijd even van tevoren of ze mijn favorieten wel hebben. Verder gewoon langs gaan, dan weet je het. :wink:

Hier boven is een paar keer gevraagd of deze bij Loots te koop zijn, dus hier even het antwoord: Nee, deze zijn uit productie genomen en komen dus niet meer terug.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan