• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Pyrostar] El Gordo (WCT)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik sluit me aan met de reacties betreft het uiterlijk, eerlijk gezegd hebben ik zelden zo'n mooi uiterlijk gezien bij een knaller ( de jaren 70 en 80 nagelaten dan ). En dan komt er nog nij dat ze fluiten, een cracling geven en een heftige knal.
Ik denk dat de Pyroshop hier een heel goed product op de markt heeft gebracht wat gretig aftrek zal gaan hebben. Mijn interesse is in ieder geval gewekt :)

Wauwie! Die staat nu al op me lijstje ongeacht de prijs! Ik hoop dat hij de ouderwetse CWT nieuw leven in kan blazen! :D

Met deze nieuwe nitraat in het assortiment vergeef ik hun die thumping thunder misstap. Fluit, crackling en knal.. Perfect. Hopelijk ook een gunstig prijsje.

Heb een film van deze knaller alleen blijft die op youtube zwart beeld geven.
Maar in iedergeval de geluid zit er wel bij mocht het lukken om beeld erbij te krijgen dan zal ik deze verwijderen.
De el gordo geeft ook daarbij een felle flits.
Hierbij heb ik de film verwijderd ivm een nieuw filmpje die komt.

Laatst bewerkt:
beetje een mager fluitje maar klinkt toch leuk
desalnietemin is pyrostar goed opweg in de vuurwerkwereld met vooral veel nieuwe inovatieve producten

beetje een mager fluitje maar klinkt toch leuk
desalnietemin is pyrostar goed opweg in de vuurwerkwereld met vooral veel nieuwe inovatieve producten

De werkelijke productie zal beter zijn dan het sampel op de videoDe persing van de fluit was niet goed, maar dit is verholpen.
volgende week komt er een nieuwe filmpje online

en is er al een prijs?

Ik denk het niet, hij moet ook nog in de winkels liggen :wink:

Gaat de goede kant op met pyrostar... jullie hebben me tog over kunnen halen om wat van jullie producten te kopen :wink:! Weten jullie al zeker of hij goed door de keuring is, en dat hij niet over paar maanden weer verdwijnt?

Laatst bewerkt:
Mhh de vorige keer pyroshop nog overgeslagen.
Maar met deze knaller hebben jullie mij sowieso overtuigd om daar te komen.
Alle nieuwe producten zijn gewoon goed!
Goed bezig :wink:

Ik denk het niet, hij moet ook nog in de winkels liggen :wink:

Gaat de goede kant op met pyrostar... jullie hebben me tog over kunnen halen om wat van jullie producten te kopen :wink:! Weten jullie al zeker of hij goed door de keuring is, en dat hij niet over paar maanden weer verdwijnt?

Pyrostar brengt enkel goedgekeurde producten op de markt.
Eens een artikel is goedgekeurd in België blijft die goedkeuring gelden en dan is het niet mogelijk dat het product een paar maanden later uit de handel word genomen. dit is onmogelijk in belgie want zoals de wetgeving het voorziet mogen er enkel goedgekeurde artikelen in omloop worden gebracht

Pyrostar brengt enkel goedgekeurde producten op de markt.
Eens een artikel is goedgekeurd in België blijft die goedkeuring gelden en dan is het niet mogelijk dat het product een paar maanden later uit de handel word genomen. dit is onmogelijk in belgie want zoals de wetgeving het voorziet mogen er enkel goedgekeurde artikelen in omloop worden gebracht

de valencia 300 van OF was eerst ook gewoon te koop in de winkel, die is later wel afgekeurd? Net zoals de circo blitz.

de valencia 300 van OF was eerst ook gewoon te koop in de winkel, die is later wel afgekeurd? Net zoals de circo blitz.

dat is vreemd.....
een product word in Belgie maar 1 keer gekuerd en dan weet men of het al dan niet verkocht mag worden, zo is nu eenmaal de wetgeving

dat is vreemd.....
een product word in Belgie maar 1 keer gekuerd en dan weet men of het al dan niet verkocht mag worden, zo is nu eenmaal de wetgeving

Hetzelfde geldt voor de Multibang van Chooêt. Ik vind het ook een beetje vreemd eigenlijk, aangezien er toch streng wordt gekeurd. Misschien dat de problemen bij de test niet aanwezig waren of iets dergelijks. Nu weer ontopic over de WCT :)

maar hoe kan je dan een fluit en crackling voor de knal doen ik dacht altijd dat het niet mocht sier voor een knal.
alsnog vind ik dit een erg mooi product die ik dit jaar zeker wil hebben netzoals paar andere producten pyrostar ga zo door!!

lijkt me een geweldige knaller!
ik denk dat de prijs hoog zal liggen:(
ik vind pyrostar met meerdere producten aan de dure kant...

Ik weet bijna zeker dat ze wel prijzig worden, je betaald wel voor de 2 effecten extra. Maar ik wil ze wel! Is een keer wat anders in je collectie dan alleen knal...

Ben ook benieuwt naar die andere knaller, kan iemand daar wat over vertellen of is het nog strikt geheim? :p

Meestal is het prijs kwaliteit
Pyrostar levert helemaal mooie producten met effecten die je niet veel ziet
En daar is de prijs ook naar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan