[Pyrostar] Celebration Cracker 20.000

Status
Niet open voor verdere reacties.

*kevin*

VWC lid
Artikelnaam: Celebration Cracker 20.000
Artikelnummer: 3003
Importeur: Pyrostar
Aantal per verpakking: 1 stuk
Kartoninhoud: Volgt
Effectomschrijving: De originele chineese rol met 20.000 shots.
Prijs: € 22,50

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken Pyrostar voor deze informatie.

Bijlagen

• 20000010.jpg
    20000010.jpg
    102,4 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt door een moderator:
iemand ervaring mee?
want bij loots kan je er 4 halen voor 55 euro;)

Ja ik zie het nu ook, maar ik weet niet precies of het nou gewoon de 100k van pyrostar is, of dat het nou echt 4 losse 20k's zijn. In ieder geval is de 20k van pyrostar echt aan te raden, ik vind hem de beste van de markt.

Ja ik zie het nu ook, maar ik weet niet precies of het nou gewoon de 100k van pyrostar is, of dat het nou echt 4 losse 20k's zijn. In ieder geval is de 20k van pyrostar echt aan te raden, ik vind hem de beste van de markt.

IDD!

Deze knalt echt goed en de licht flitsen die er van af komen lijken net op die van een chainthunder :)

De rollen van Pyrostar knallen inderdaad harder dan de meeste andere rollen.
Dit komt omdat de rotjes van deze rollen stuk per stuk met de hand worden gemaakt/gevuld worden. bij andere gebeurd dit al vaak in massa productie waardoor men veel sneller en goedkoper kan produceren en wat veel goedkoper is. ook is het flash kruid van een zeer zuivere kwaliteit wat de knal ook weer ten goede komt.

Vorig jaar waren deze rollen van Pyrostar in een stunt uitverkoop omdat deze rollen toen kleiner waren dan de originele 20.000 rollen, ook was deze rol toen enkel gelaagd ipv dubbel gelaagd en was de eindbom kleiner dan normaal Dit jaar zullen de rollen van Pyrostar weer de originele afmetingen hebben en zullen ze ook weer dubbel gelaagd zijn, dit zal de knal alleen nog beter maken.
de normale prijs voor deze rol zal 20€ zijn

Laatst bewerkt:
volgens mij is deze actie al afgelopen
want 2 weken geleden had hij die doos met 4x20k niet op voorraad en de actie zou waarschijnlijk stoppen volgens harry.

gr.

Ik heb het al is eerder gezegd,maar dit is de beste mat verkrijgbaar in belgie op het moment.Je weet niet wat je meemaakt met die eindbom wat een geweld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan