• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Pyrostar] Bermuda

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nitraat12

VWC lid
Artikelnaam: Bermuda
Artikelnummer: 3014
Importeur: Pyrostar
Aantal per verpakking: 20
Kartoninhoud niet bekent
Effectomschrijving: de klassieke black bermuda 20 stuks in een pakje, felle flits met een scherpe knal
Prijs: € 4,00

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken PyroStar voor deze informatie.

Laatst bewerkt:
ja maar heel heel erg lelijk afgewerkt. het is er als een plakkertje op gezet en je ziet de puntjes van het plakkertje uitsteken.

zien er slecht uit de lontjes zijn niet al te lang en slap.
maar er zijn zeker ook plus punten!
voor een bermuda knalt deze goed en ook een mooie flits.
mij treft een leuk dingetje voor erbij!

Gingen redelijk goed, hele felle klap. Ik had ze voor in de avond bewaard vanwege de flits, alleen de flits viel erg tegen. Heb ze vergeleken meet Blackboys, de Blackboys gaan toch wel een stuk harder met een betere flits

Voor dat bescheiden prijsje vond ik ze wel goed. De knal was een stuk harder dan ik had verwacht +- een corsair knal (:

ik vond ze wel leukvoor erbij zeg maar.
lieve flits,en dan een beste knal voor de prijs.
alleen jammer dat er soms gaten in zitten,kruit loopt eruit.

Ik had ze ook, knal valt opzich ook wel tegen. Alleen natuurlijk knalt het beter als rotjes :P De knal is trouwens wel hard voor wat het is, wat kruid in een stukje papier... Je verwacht niet zo'n harde knal :P

Ik had ook een doosje welke allemaal weigerden. De lontjes waren allemaal erg slecht.

Ik koop ze niet weer. Kun je beter wat extra nitraat aanschaffen :P

Ik heb er trouwens nog wel een paar over, misschien leuk voor me verjaardag ff een klein knalletje :P

Ik had er trouwens een paar strak ingetaped voor de fun, toen knalde hij iets harder.

Dit jaar zal dit product volledig vernieuwd en verbeterd worden zodat de knal en de kwaliteit van de lonten beter is.

owww, nog harder en beter afgewerkt?

ze blijven toch dezelfde prijs hoop ik

De nieuwe prijs is nog niet helemaal bekend maar zal wel iets duurder zijn,
doordat de nieuwe bermuda's volgens een nieuwe betere productie methode geproduceerd worden gaat de knal en kwaliteit zeker eenheel stuk vooruit.
Ook de kwaliteit van de lonten is grondig aangepakt waardoor eventuele weigeraars niet meer zouden mogen voorkomen.

Dit is nog maar een van de aanpassingen die dit jaar doorgevoerd zijn, er zullen nog veel meer goede en nieuwe producten uit komen waaronder 2 totaal nieuwe knallers en 2 nieuwe chineese matten.

Groetjes Pyropim

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan