Pyroshow 2000-D Babylon

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: AR-C06
Artikelnaam: Pyroshow 2000-D Babylon
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 1999,2 gram
Aantal Schoten: 120 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: 1.) Red plum mine to Red glittering tail to red plum with blue and green stars; Red plum mine to Red glittering tail to red plum with lemon and purple stars; Red plum mine to Red glittering tail to red plum with blue, green, lemon and purple stars.
2.) Green strobe mine to Green glittering tail to green strobe with red and blue stars; Green strobe mine to Green glittering tail to green strobe with purple and yellow stars; Green strobe mine to Green glittering tail to green strobe with red, blue, purple and yellow stars.
3.) Brocade mine to brocade tail to brocade crown with blue and yellow stars; Brocade mine to brocade tail to brocade crown with orange and purple stars; Brocade mine to brocade crown to brocade crown with blue, yellow, orange and purple stars.
4.) Big silver chrys mine to silver crackling tail to big silver chrys with red, green, yellow, blue, purple, orange stars.

Tube diameter: 25mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: Ca. 50 sec
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €124,95
4._pyroshow_2000d.jpg

Wij danken Argento Feuerwerk voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een bak zeg, kun je meteen zien dat de prijzen van de klassieke Nederlandse importeurs best hoog zijn als je dat afzet tegen deze prijs hier voor deze bak :wink:

Deze in de bestelling staan samen met die Sacramentum! Ze lijken me het uitproberen waard! Ben benieuwd hoe deze in het echie presteert!

Leuke bak maar vindt de boeketgrootte wat lastig in te schatten, hij lijkt me wat tegen te vallen tov andere bakken van argento/funke. Wel heerlijk gouden regen, zeker met die finale erbij. Leuke afwisseling in deze box maar ik wordt niet heel warm zonder deze een keer op een demo of straatfilm gezien te hebben.

Prachtige bak! vind indd ook de grootte van de boeketten lastig in te schatten maar die mines....pohhh heerlijk! En de verpakking anzich is ook al heel mooi, bijna zonde om aan te steken ghehe.

Goeie bak! Mines als fonteinen, strakke tails en ja de effecten zijn niet mega! Maar als geheel recept en in shape geschoten, is deze erg goed te pruimen! Mooie bak waar ik geen spijt van had!

Back
Bovenaan