Pyroshop Baarle- Hertog (voorheen Klavertje Vier)

Denk jij te weten wat de mystery items van de Pyroshop zijn ??
Jaa een Grote Reclame stunt om meer bekendheid te krijgen:wink:
Heb ik nu gewonnen:p

Het meest geliefde vuurwerk product:

Nou dat moet dan wel de 3" only gold with tit. salute van de kruiterij zijn, dat is dus dat blokje.
En het plattere doosje is in werkelijkheid veel groter, want daar zitten 8 pijlen in van de Nico Lünig Champion serie.

Dan stap ik nú op de fiets zodat ik zaterdagochtend in Baarle aankom!!! :p

Nee, zonder dolletjes; laat aub vrijdag alvast weten wat het is, als het inderdaad prijskwaliteitstechnisch zulke lekkertjes zijn, kan het zomaar zijn dat ik zaterdagochtend in de trein spring :wink:

Jaa een Grote Reclame stunt om meer bekendheid te krijgen:wink:
Heb ik nu gewonnen:p

Nee, want het is om meer klanten te trekken (naast ons trakteren op mooie pyrostaaltjes natuurlijk) en dat is hún meest geliefde product, niet dat van ons en onze portemonnee :p

Dan stap ik nú op de fiets zodat ik zaterdagochtend in Baarle aankom!!! :p

Nee, zonder dolletjes; laat aub vrijdag alvast weten wat het is, als het inderdaad prijskwaliteitstechnisch zulke baggerdingen zijn, kan het zomaar zijn dat ik zaterdagochtend voor de trein spring :sad:

Is het zo erg gesteld met je?
:sad:

De knallers zijn vrij makkelijk te raden denk ik, als je een beetje goed naar de foto kijkt, en niet van alle speculaties hier op VWC uitgaat :)

De cake is moeilijker... Het zal geen grote pot zijn (kijk naar de plint op de achtergrond).

ik heb vandaag is ff vlink de hele winkel leeg gerooft, maar kreeg ook een witte doos waarin 10 vlinderbommen zaten die sterk op de ricasa's lijken...

als iemand ff uitlegt hoe ik een foto moet uploaden?!

ik heb vandaag is ff vlink de hele winkel leeg geroofd, maar kreeg ook een witte doos waarin 10 vlinderbommen zaten die sterk op de ricasa's lijken...

als iemand ff uitlegt hoe ik een foto moet uploaden?!

Ben wel benieuwd naar de "mystery" producten. Als het knallers zijn hoop ik dat ze iets speciaals hebben zodat ze boven de rest uitkomen. Want ik vind dat er tegenwoordig erg veel knallers zijn die hetzelfde zijn en eigenlijk dus gewoon onnodig.

Pyroshop BVBA
PRIJSVRAAG

Stuur dan wat jij denkt dat het is naar [email protected]

... De eerste 10 mensen die het juiste antwoord hebben gegeven krijgen een van de nieuwe items gratis bij ons in de winkel!

Grijp nu je kans! En zorg dat jij een van de eerste 10 bent die het juiste raad!

Ik zou zeggen geef als antwoord Trueno's dan heb je een doosje gratis trueno's :P

Vanavond is de ontknoping van het mystery!...
en het is avond!
Kom maar op!
Ojah stel me niet teleur want ik verwacht trueno's:p

dus kom niet aan met Supero's ..nu met nog hardere knal.
:wink:

Back
Bovenaan