Pyroshop Baarle- Hertog (voorheen Klavertje Vier)

pyroshop_nieuwsbrief.jpg

Lol, prijsgevechten in Baarle :p 't Is te hopen dat de politie niet meekijkt, die zouden hun lol komend weekend niet opkunnen.

Lijkt wel oorlog in Baarle zeg...Pyrostars durft wel als kleine nieuwkomer, de concurrent direct aan te vallen in woorden. Dat zie ik Loots en Zena niet doet.

Juist dat bedoel ik. Dat zijn nogal heftige beschuldigingen he. Ik zou zeggen geloof in je eigen product i.p.v de concurrent zwart maken

Waaruit maak jij op dat dat richting andere winkels specifiek in Baarle gericht is? Nogal boude accusatie voor een 'kleine nieuwkomer' met 14 posts :wink:

Juist dat bedoel ik. Dat zijn nogal heftige beschuldigingen he. Ik zou zeggen geloof in je eigen product i.p.v de concurrent zwart maken

Daar kiezen ze zelf voor.

Wij zijn als consumenten de lachende derde, omdat wij lekker goedkoop vuurwerk kunnen halen.
Ik ga echt niet kiezen voor winkel A, winkel B, winkel C, enz.
Welke winkel heeft wat ik wil kopen, daar ga ik heen.
Ja en dat is helaas, ehuh gelukkig niet 1 winkel maar veel meer.:wink:

Het meest opzienbarend vind ik dat ze meer dan 15 taalfouten weten te proppen in een lapje tekst van 21 regels.
Verder is het een prima actie.

Lijkt wel oorlog in Baarle zeg...Pyrostars durft wel als kleine nieuwkomer, de concurrent direct aan te vallen in woorden. Dat zie ik Loots en Zena niet doet.
Als ze gelijk hebben lijkt me dat niet meer dan terecht, al zou ik het alsnog op een andere manier geformuleerd hebben, en daarmee bedoel ik niet de taalfouten. Zonder dat je weet wie er bedoeld wordt is het toch een aanval.

Je noemt pyrostar trouwens kleine nieuwkomer maar ik vind dat pyrostar zich toch allang bewezen heeft als goeie winkel.

Ik wil net zeggen, in de jaren dat Pyrostar bestaat, heeft het mij meer weten te overtuigen dan Zena in al die jaren tijd.
Ze bieden gewoon net wat meer kwaliteit dan Zena en hun producten.

Ben net terug uit baarle, en ik moet zeggen dat ik pyroshop wel de leukste winkel vond! Zena was een beetje druk, en er was veel minder gelegenheid on de producten goed te bekijken, leek wel een nederlandse winkel daar... Pyroshop was erg gezellig!

Zou ik misschien zo'n mega bombero kunnen kopen? Lijkt me echt gaaf voor thuis :D

Back
Bovenaan