Pyroshop Baarle- Hertog (voorheen Klavertje Vier)

Dat is toch wel jammer, dus ik kan in feite gewoon in Nederland blijven omdat het toch niet zo veel groter wordt qua effect.
hehehe

Het ligt er nogal net aan wat ze voor flash gebruiken lijkt mij, als ze echt extreem goede kwaliteit flash erin proppen met german dark bijv of misschien die nieuwe met blue aluminium dan kan je echt wel flinke klappen krijgen die de sterren zeker goed verspreiden. Maar idd dat ziet ik nog niet zo snel gebeuren, ben wel reuze benieuwd naar de cakes met 25 grams.

Misschien offtopic..

Maar ik vraag me ook af of je naast 2 gram flash ook een ander soort kruit erin kan vermengen, waardoor de burst beter word om de sterren toch goed te verspreiden?

Ik denk dan aan een combinatie met flash en blackpowder.

Ik heb verder geen verstand van kruit soorten en het mengen daarvan etc. Dus vandaar deze vraag.

Wat me ook een goed effect lijkt met 25 gram zijn blinkers. Daar hoeft het van mij niet extreem ver uit elkaar te gaan. Veel blinkers op 1 plek die lang door blijven blinken vind ik erg mooi. En het is niet lelijk als die naar beneden vallen. Dat verpest het effect niet.

En wat darksoul al zei: grotere stars laten maken.

Het zijn maar wat ideeen.

Begin maar niet aan flashpoeder met buskruit mengen:wink: In buskruit zit onder andere zwavel, dit kan niet zo goed samen met flash, hehe!:p

Nog afgezien van het feit of je het chemisch gezien KAN mengen zonder gevaar; het is wettelijk niet toegestaan. Je mag wettelijk max. 2 gram (per)chloraat gedragen burstlading gebruiken. Je zit dan nog steeds aan die 2 gram vast. Gemengd of ongemengd.

Nog afgezien van het feit of je het chemisch gezien KAN mengen zonder gevaar; het is wettelijk niet toegestaan. Je mag wettelijk max. 2 gram (per)chloraat gedragen burstlading gebruiken. Je zit dan nog steeds aan die 2 gram vast. Gemengd of ongemengd.

Hij bedoelt er denk ik mee dat de totale burst lading groter wordt, dus 2 gram flash en X aantal gram buskruit al dan niet met rijstvliesjes... Geen idee of het kan eerlijk gezegd.....

Ik snap wat hij bedoelt, maar jij snapt niet wat ik bedoel in mijn bericht :wink:
Je mag maximaal 2 gram burst hebben. Ongeacht of dat nou zuiver of een mengsel is. Twee gram voor de burstlading - aan de Chinezen/importeur de keuze van de chemische samenstelling.

Zullen we het hier nu gezellig weer over de Pyroshop gaan hebben in plaats van pyrotechnische mengsels? Daar zijn andere fora voor!

ON-TOPIC AUB!

Ik ben erg benieuwd naar de Bazooka’s, 12 knallers voor 2,95€ vaste aanbieding 4 voor 10€ .... Tegenhanger van de Golden Dragon van Original??? Hoop op heerlijk ouderwets knallen en snipperen geblazen.

Dan is dit artikel een tripje waard :D

Ik ben erg benieuwd naar de Bazooka’s, 12 knallers voor 2,95€ vaste aanbieding 4 voor 10€ .... Tegenhanger van de Golden Dragon van Original??? Hoop op heerlijk ouderwets knallen en snipperen geblazen.

Dan is dit artikel een tripje waard :D

In het desbetreffende topic zei iemand die ze heeft afgestoken dat ze niet snipperen en het gewoon grote budgetnitraten zijn.

Aanbiedingen

Pyro Knalcakes

Pyro 5 25sh spinning thunder 3 voor 45€
Pyro 2 16sh color tail to titanium knal 3 voor 25€

Pyroshop Assortiment

De complete collectie pyroshop cakes bestaande uit sier en titanium knal cakes.

Pyro 1 42,5€
Pyro 2 9€
Pyro 3 35€
Pyro 4 39€
Pyro 5 16€

TOTAAL 141,5€
Nu Vaste aanbieding 120€

Rook 5 voor 20€
Fakkels 5 voor 20€

Super vlinder
Per stuk 6€
5voor 20€
10 voor 30€

Widow maker
1 voor 2,50
5 voor 10
10 voor 17,50€

Extreme dynamite 100 nitraten
100stuks 27,5

Reaper
50 stuks voor 20€

Bazookas
4 voor 10

Pirat 5 voor 10€

Nitraat mat 80sh 4 voor 15€

Nog genoeg dummys over voor de liefhebbers! Potten, Pijlen, Assortimenten, Knalvuurwerk, rollen/matten alles is er nog genoeg!

Gratis af te halen in Pyroshop, geen maximum per klant dus je mag zoveel meenemen als je wilt!!

Groetjes Kevin

Sow der ligt nog een hele hoop haha.
Het is dat ik ver woon anders was ik nog wel een langs gekomen. Wat matten om op te hangen haha:p

Back
Bovenaan