Pyroshop Baarle- Hertog (voorheen Klavertje Vier)

Pardon? Ik ben er van de week nog geweest, en die week daarvoor ook.. En nee ik haal geen vuurwerk maar kom wel voor informatie voor jullie. Ze verkopen ook een aantal Bonbridge producten.

Nieuwsflits
Vernieuwde knallers!

Door het succes van onze exclusieve pyroshop collectie hebben wij besloten om ook een knaller in onze eigen collectie op te nemen.

Deze zal pas vanaf half december binnen komen. We kunnen jullie al meedelen dat het om een vlinder zal zijn.

De naam van deze vlinder is TRUENO en zal verkocht worden per 10 stuks. Van deze knaller zal ook een voordeel verpakking van 50 stuks verkrijgbaar zijn.

Ook zal het uiterlijk anders zijn dan de vlinders die we tot op heden in onze collectie hebben.

http://www.pyroshop.be/

Weet iemand misschien of de aanbiedingen uit de post van Jawe en de aanbiedingen op de site beiden nog geldig zijn? En anders welke van de 2:) ?

Weet iemand misschien of de aanbiedingen uit de post van Jawe en de aanbiedingen op de site beiden nog geldig zijn? En anders welke van de 2:) ?

Mail ze even, of PM rocketgirl even.
Ze geven altijd antwoord.
En post dat antwoord ook even in deze topic, dan weten de genen die er geinterseerd in zijn het ook.

Scabs van de folder/flyer van Pyroshop wat in Baarle-Hertog in de Pyroshop ligt.
Ligt naast de kassa en mag door iedereen meegenomen worden.

IMG_0001.jpg

IMG_0002.jpg

IMG_0003.jpg

IMG_0004.jpg

Veel kijk plezier.:wink:

(Met dank aan Thunderboy)
We hebben ze weer op voorraad! De 25 schots mine potjes van Bonbridge in 2 varianten, De mines en de tails.
Ze zijn 5 euro per stuk!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Vanaf volgend weekend (18 en 19 December) is de multifinale weer terug op voorraad.

Ook is vanaf volgend weekend de Golden Wall weer verkrijgbaar! Deze spectaculaire waaier met gouden mines
met gouden bouqetten erboven!
Klik HIER voor een filmpje!
Deze is 29 euro in onze winkel!

Pyroshop!

Molenstraat 6

2387 Baarle-Hertog

moet mijn complimenten geven over de pyrostar chineserollen wat een heerlijke matten zeg,kan original nog puntje aan zuigen

Kan iemand van pyro shop de openingstijden van 2011 geven?
En zijn jullie ook bezig met de nieuwe 500grams regeling?
en wat kunnen wij als liefhebber nog allemaal van jullie verwachten de komende tijd?
mvg 3xh

moet mijn complimenten geven over de pyrostar chineserollen wat een heerlijke matten zeg,kan original nog puntje aan zuigen

Mee eens! Geweldige matten! De 100.000 Klapper die ik had klapte zo hard dat de mensen andersom gingen staan :bonk:! Geweldig dus:D!

Kan iemand van pyro shop de openingstijden van 2011 geven?
En zijn jullie ook bezig met de nieuwe 500grams regeling?
en wat kunnen wij als liefhebber nog allemaal van jullie verwachten de komende tijd?
mvg 3xh

Je vragen zijn doorgemaild naar Pyro shop!

Van pyroshop heb ik hoge verwachtingen. In mijn ogen staan ze bekend om goede kwaliteit, ze luisteren goed naar de klanten en ze hebben vaak originele producten.

Het enige wat ik niet hoop is op dure 500 grammers. Ik denk dat er nu massaal nieuwe producten geproduceert worden dus er moet ook goed geconcurreerd worden, maar dat laat ik aan hun over..:)

Van wat ik heb gezien heeft pyroshop mooie producten in hun assortiment, jammer genoeg wordt er niet gereageerd op mail. Ben benieuwd wat hun stappen gaan zijn mbt de 500 grammers.

Zou wel zo makkelijk zijn lijk mij, om al bestaande producten te gaan verkopen. Maar met de wetgeving die nu in Belgie van gang is, zijn veel betere dingen uit te halen. En het is ook origineler om nieuwe producten te gaan verkopen. Dat is ook aantrekkelijker voor ons om een tripje naar BE te maken.

Openingstijden januari tot en met maart 2011:

Momenteel zijn wij enkel op afspraak geopend !!
Vanaf April zullen er weer vaste dagen zijn dat we open zijn!
Een afspraak maken kan Telefonisch op het nummer: 0032(0)47 86 93089 of
Via [email protected]

Back
Bovenaan