PyrosDH foto en videotopic!

Dat laatste shot; daar gingen er na 02 uur in Ypenburg een paar van af. Mooie echo van flat naar flat. Helaas niet op film vast kunnen leggen, maar wat een top product!

Ja heerlijke galm! Mocht je hem nog willen filmen;) Leuke cake om aandacht te trekken en los te stoken maar geen cake waar je er 20 van haalt!

Man man man wat een jaarwisseling! Allereerst de beste wensen voor jullie en laat 2021 een knallend jaar worden waar we 2020 zullen vergeten! Ook dit jaar hebben we weer heel wat opgenomen en genoeg om te gaan uploaden! Alleen nog wat tijd vinden haha!

Voor nu alvast een day after compilatie! Met een leuk filmpje erin verwerkt van de dag zelf! Enjoy!

Leyenburg place to be bij oud&nieuw.

het was zeker top dit jaar in duindorp wat ging daar wat mooi spul de lucht in was genieten top daar volgen jaar weer bij me maat.

Man man man wat een jaarwisseling! Allereerst de beste wensen voor jullie en laat 2021 een knallend jaar worden waar we 2020 zullen vergeten! Ook dit jaar hebben we weer heel wat opgenomen en genoeg om te gaan uploaden! Alleen nog wat tijd vinden haha!

Voor nu alvast een day after compilatie! Met een leuk filmpje erin verwerkt van de dag zelf! Enjoy!

Ja, dat laatste shot inderdaad. Heerlijk! Gelukkig weet ik ergens nog een half kartonnetje te liggen. :rolleyes:

Thanks voor de movie!

Zeker een van de plekken waar het heerlijk stoken is! Ook duindorp, laakkwartier, moerwijk en een bepaald gebied van het centrum!

Ik keek vanuit de Landingsbaan over Ypenburg, Leidschenveen uit. In de verte shells zowel uit Delft, Oud Rijswijk / Laak en Voorburg gok ik. Om 1800 ging het echt los met zware dreunen en de hele avond alleen maar vuurwerk gezien. Af en toe een klein inkak moment; waarschijnljk om de innerlijke mens te voorzien van voer en weer door.

Ook met categorie F1 vuurwerk kunnen wij een hele hoop!!!

Dit is 1 van de vele projecten die nog zullen volgen met cat1

Back
Bovenaan