Pyropunk

Als ik deze cake er bij neem zit ik 40 euro boven mijn budget, maar ik vind hem echt kei gaaf!:cool: (als ik de filmpjes bekijk) Wat een vette finale, ik weet niet hoeveel boeketten door elkaar!:shocked: Nu nog paps en mams lief aankijken, en dan staat ie over een paar maanden voor de deur!:wink: (hoop ik!:p) Het zou fijn zijn als Lesli dit jaar korting gaat geven bij de Boerenbond en andere winkels...

Als ik deze cake er bij neem zit ik 40 euro boven mijn budget, maar ik vind hem echt kei gaaf!:cool: (als ik de filmpjes bekijk) Wat een vette finale, ik weet niet hoeveel boeketten door elkaar!:shocked: Nu nog paps en mams lief aankijken, en dan staat ie over een paar maanden voor de deur!:wink: (hoop ik!:p) Het zou fijn zijn als Lesli dit jaar korting gaat geven bij de Boerenbond en andere winkels...

als je bij de open dag van lesli was, was er een meneer, die... ehh.. hoeveel. 20 procent korting gaf bij zijn winkel?

wie was dat ook al weer:p

"We moeten vuurwerk gaan verbieden, want de labels zijn zo lelijk!"
:confused: Echt snappen doe ik je niet, Donald.:confused:

On topic: ik vond deze cake ook ondermaats. Matige boeketjes zonder vulling, slappe burst, laf kleurgebruik. De versnelling met daardoor een langdurige finale is wel leuk gevonden, maar haalt de cake niet genoeg omhoog.

Als ik dit zie zou ik persoonlijk voor de straatbaas kiezen. die is de helft goedkoper en eigenlijk hetzelfde

Heeft totaal niks met vuurwerk te maken.
Ziet er meer uit alsof ik een game koop.
Als ik even met mijn gedachte gang kruip naar personen die een hekel aan vuurwerk hebben en ons als liefhebbers vergelijken met tokkie's , criminelen, hersenloze etc.
Kan ik mij heel goed indenken als ze dit soort labels zien, dat ze dan denken van...zie je wel!
Leslie heeft wel meer van dat soort labels en benamingen wat bij mij vraagtekens oproept.
Laten we het voer voor deze anti vuurwerkgroep noemen.
Je bent echt niet de enige die zich eraan stoort. Mensen denken vast niet meteen "zie je wel", maar het speelt wel onbewust mee. Als er nou leuke Chinese poppetjes op stonden met een leuke naam erbij of iets anders leuks dan zou het kunnen dat de haters nog denken "ach het eigenlijk toch wel grappig op een bepaalde manier, dat vuurwerk". Met deze etiketten, echt niet! Zo wordt het echt alleen maar erger. En ze hebben gelijk ook, want ik wil ook niks te maken hebben met wat deze verschrikkelijke etiketten representeren. Ik zou cakes met zulke etiketten, maar ook zo'n cake als "WTF" (die ze zo genoemd hadden) niet met trots kunnen laten zien aan anderen. Mensen lachen me uit joh, tenminste, de mensen die ik ken wel. Het is net als die vuurwerkbril. Misschien is dit wel goed vuurwerk, misschien is een vuurwerkbril veilig, maar je loopt gewoon ontiegelijk voor gek. Nou is het wel zo dat ik geen interesse heb in deze producten die het van hun etiket of naam moeten hebben omdat ik dat altijd, net als hier, te dure producten vind voor wat je krijgt, dus dat is dan weer makkelijk. In ieder geval ben ik het helemaal met je eens dat etiketten zoals deze niks met vuurwerk te maken hebben en dat niet alleen, ook nog eens een negatieve sfeer oproepen. Daar ben ik echt niet tevreden over.

je hebt gelijk!
Maar over de vuurwerk bril denk ik wel anders!
Verder prima verwoord

Hier een foto van de pyropunk!:wink:

90ukva.jpg

(Foto niet gebruiken zonder toestemming!)

--pyro99:bye:

Back
Bovenaan