PyroPony's foto en video Topic!

NoahZH

VWC lid
Gelukkig nieuwjaar en de beste wensen naar alle forumleden!

Om het nieuwe jaar te beginnen dacht ik om gelijk maar een topic van mijn YouTube kanaal aan te maken,
zo kan ik via YouTube en hier de hobby en mijn video's en foto's delen met jullie!

Zelf heb ik dit vuurwerk kanaal al 6+ jaar maar nooit echt serieus veel op geüpload, maar nu wil ik gaan proberen meer tijd en focus te stoppen in het vuurwerk en vuurwerk gerelateerde content op dit kanaal.

Enjoy!

IMG_0679.JPEG
, Pony

De eerste van 2025 is een feit!

De Color Hypnose van Rubro tja.... Deze bak moest veel hoge verwachtingen gaan waarmaken en was dit seizoen wel 1 van de meest besproken bakken. Hij zou de compound van het jaar moeten zijn volgens vele. Helaas kwam voor de meeste deze box te laat binnen bij de winkeliers maar bij VuurwerkPap kwam hij gelukkig nog binnen en heb hem de 31e opgehaald.

Ik vond hem echt niet slecht presteren, ja de 3e cake (schoten per 2) is saai, het trage is op zich niet erg maar de uitwerking van het effect was gewoon slecht. Voorderest was het echt geen slechte box en heb ik ervan genoten! Denk dat de vochtigheid en de wind wel een grote rol speelde bij deze box.

Hierbij de video, Enjoy! Vergeet 4K niet aan te zetten!

Unleash The Beast van Broekhoff!

Best een leuke 25mm compound, presteert prima maar had wel erg veel last van de wind.
Er zijn betere compounds voor de prijs van deze....

, Pony

Mooie collectie! Benieuwd naar de rest. Op de foto hier boven staat dus niet alles? want zie op de filmpjes al andere producten voorbij komen.

Bedankt!

Mooie collectie! Benieuwd naar de rest. Op de foto hier boven staat dus niet alles? want zie op de filmpjes al andere producten voorbij komen.

Bedankt!
Yes klopt! Niet alle producten staan hier op de foto en had eigenlijk geen collectie foto tot mijn kat er lief bij een gedeelte ging zitten:p

+ de buurman kwam nog met een aantal andere producten:d

Cake 1 uit de Heavy Legends Sky Legends Serie van Rubro Vuurwerk, Dit zijn echt Toppertjes! Lieten bij iedereen een goede indruk achter, ondanks het maar 20mm was.

Heb ook Cake 5 en 6 Gefilmd maar die zullen later het jaar Online komen!

Wederom is deze gefilmd met de GoPro / Actioncam.

,Pony

Laatst bewerkt:
Erg goede 40sh 25mm compound voor een prima prijs
Eerste cake was beetje meh soms prima spreiding soms was het net niets, maar stond echt verbaasd van die tweede cake!! Ook met deze wind echt Mooie grote boeketten! Prachtige kleuren erbij... Deze komt er volgend jaar gewoon weer bij hoor!

,Pony

de Lion van China Red, 1 van de favorieten van iedereen, al had ik er ietsje meer van verwacht. Leuk om hem wel nog te hebben meegemaakt.
Burst was prima maar er stond zoveel wind waardoor de effecten een beetje tegenvielen.

Geschoten met de GoPro.

,Pony

1k subs!.png
Wow! wat een geweldig jaar was dit voor mijn YouTube kanaal. Vandaag is de 1K abonnees bereikt, en daar is een groot deel van te danken aan jullie hier op vuurwerkcrew! Aankomend jaar ga ik proberen meer content te schieten rondom onze mooie hobby. :holland:

Thanks everyone!

Omdat we de 1k hebben gehaald een extra video online gegooid :handsup: Final City Trip Assortiment! enjoy.
,Pony

Echt toffe filmpjes en leuk om het commentaar erbij te lezen, zo word het alleen maar makkelijker gemaakt om wel of niet een product te scoren :)

De Centurion van Wolff Vuurwerk! Een leuke 100sh 20mm bakje prima uitwerkingen met een goede burst voor 20mm.
Bij de Black Friday actie van de Intratuin voor €50 weten te scoren wat zeker een prima prijs is voor dit kleine compoundje!

Zo dit is voorlopig even de laatste (product) video op mijn kanaal. Vanaf September gaan we weer verder. :) Februari t/m Augustus zullen er waarschijnlijk alleen wat vuurwerkshowtjes etc. online komen. :bye:

Back
Bovenaan